دوستای گل و بلبل سلام.
اون تاپیک مربوط به مشکلاتی که در مورد سر کار رفتن نوشته بودم رو خیلی ازش استفاده کردم.حالا میخوام دیگه با احتیاط جلو برم تا مطمئن مطمئن نشدم قدم از قدم بر ندارم ولی راستش تو این مورد خیلی بی تجربه ام.واسه همین به کمکتون خیلی احتیاج دارم.درسته که اینجا موضوعات زن و شوهری خیلی داغ و هیجان انگیزه ولی خوب اینم مهمه
میخوام از تجربه های خوب و بد در مورد سر کار رفتن و همه نکاتی که باید توجه کرد بگین.از نوع لباس تا ارایش رفتار.محیط کار.دستمزدو....خلاصه همه چی.ازمشکلاتی که داشتین از روشی که اون مشکل رو حل کردین.دختر و پسر هم فرق نداره
پیشاپیش ممنوم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)