به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 بهمن 90 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    مرسی دوستان از جوابهاتون- راستش از نظردوستام و دیگران من دختر جذابی از نظرظاهر و..و خوش برخورد و موفق از نظر تحصیلی و شغلی و.. هستم. میدونید اون آقا میگن بخاطر اینکه این چندماه اخیر مثل قبل باهام مهربون نبودی و بهم آرامش ندادی (من این اواخر خسته شده بودم از بلاتکلیفی و..) و باهام بحث می کردی اینطوری شدم و به این فکر افتادم و این حرفش باعث عذاب وجدان من شده.

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 09:17]
    تاریخ عضویت
    1390-6-03
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    1,295
    سطح
    19
    Points: 1,295, Level: 19
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    164

    تشکرشده 166 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    ایشان رک و پوسکنده به شما گفته که ایده آل ایشان نیستی و اولویت چندمی !!!
    برای یک خانم پذیرفتن این موضوع خیلی سخته و این مواقع دست به فرافکنی میزنه و زمین و زمان رو مقصر میدونه برای اینکه آرامشی تصنعی به این رابطه ناپایدار بده ، بهتره واقع بین باشی هر چند واقعیت تلخه
    خدایا
    دستم به آسمانت نمی رسد
    اما تو که دستت به زمین می رسد
    \"بلندم کن \"

  3. 2 کاربر از پست مفید **عسل** تشکرکرده اند .

    **عسل** (شنبه 26 آذر 90)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 بهمن 90 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1389-9-03
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    2,204
    سطح
    28
    Points: 2,204, Level: 28
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    عزیزم عذاب وجدان بی خودی نداشته باش و این آقا را فراموش کن هر چند سخت باشد- فقط می خواهد شما را همدر آب نمک داشنهباشد اگر پسری دختری را بخواهد با همه شرایط کنار می یاید- من بنا به تجربه خواهرم واطرافیان براتون پیشنهاد می کنم که با معرف و خواستگاری با کسی آشنا شوید و ازدواج کنید باور کنید پسرهای ایرانی اصلا روشنفکر نیستند و برای آزدواجهای سنتی احترام بیشتری قائلند- هرچند که دیگر این ازدواجها مثل قدیم نیست و فقط این که معرفی است پسرها بیشتر حواسشان است- خوشبختو موفق باشید.

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط رهاا
    میدونید اون آقا میگن بخاطر اینکه این چندماه اخیر مثل قبل باهام مهربون نبودی و بهم آرامش ندادی (من این اواخر خسته شده بودم از بلاتکلیفی و..) و باهام بحث می کردی اینطوری شدم و به این فکر افتادم و این حرفش باعث عذاب وجدان من شده.
    تو دوره ای که ادما دارن همدیگرو میشناسن و برای ازدواج تصمیم میگیرن نیازی نیست طرفین خیلی با هم مهربون باشن و بهم ارامش بدن.این دوره برای شناخت و سبک و سنگین کردن و دو دو تا چهار تا کردنه.مهربونی و ارامش مال بعد از ازدواجه.شما بهش تعهدی نداری که بخوای بهش ارامش بدی.یعنی این اقا چند جا دیگه که میخوان خواستگاری برن از اون دختر میخواد بهش ارامش بده تا بر اساس اون تصمیم بگیره؟
    نه گل دختر.این اقا میخواد ازنظر احساسی تو تامینش کنی و ازنظر منطقی بره یکی دیگه رو بگیره.و این حرفایی که بهت میزنه بهانه است


  6. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 26 آذر 90)

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    دوست عزیز

    از لحاظ عقلی شما انتخاب اون نیستید.

    به نظر من این آقا می خواد شما رو بیشتر و بیشتر از لحاظ احساسی درگیر کنه و محبت بگیره و احساسات درونی

    خودش رو آروم کنه. از طرفی چون احساس گناه میکنه که شما رو یکسال و نیم علاف کرده و وابسته میخواد توپ رو

    توی زمین شما بندازه و احساس گناه در شما ایجاد کنه که تو به من محبت کافی نکردی؟!

    (یعنی یک جور سلب مسئولیت از خودش و دور کردن احساس گناه از خودش که نزدیک دوسال بازیتون داده.)

    مگر این همه ازدواج که میشه و مهریه های آنچنانی که بعضی آقایون قبول می کنند در اول یک رابطه اول میزان

    محبت خانم رو اندازه گیری می کنند دوست عزیز قدر خودت رو بیشتر بدون و خودتو رو از دسترس امواج و پیامهای

    ایشون دور کن که مطمئنن اعتماد به نفس و عزت نفست و بیشتر از پیش ازت می گیره و وابسته تر و درمونده تر می کنه.

    مطمئن باش هرچه زودتر این رابطه رو قطع کنی و به هیچ وجه جواب ایشون رو ندی از لحاظ روحی و عاطفی کمتر ضربه می بینی.

    مواظب خودت و احساسات پاکت باش و برای یک مردی که اینقدر بی وجود - بی وجدان و خودخواه هست ذره ای فداکاری نکن.

    امیدوارم خداوند بهترین رو برات ورق بزنه.

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط رهاا
    میدونید اون آقا میگن بخاطر اینکه این چندماه اخیر مثل قبل باهام مهربون نبودی و بهم آرامش ندادی (من این اواخر خسته شده بودم از بلاتکلیفی و..) و باهام بحث می کردی اینطوری شدم و به این فکر افتادم و این حرفش باعث عذاب وجدان من شده.
    چقد ساااااااااااااااااااااااا اااااااده گول میخوریم!!
    پس بدهکار هم شدی


    یعنی الان قرار شد بیاد خواستگاری شما؟
    یا فعلا بره یه دوری بزنه ببینه مورد مناسب تر چی پیدا میشه؟
    برنامتون الان چیه ؟ یا بهتر بگم برنامه آقا چیه ؟

    طرف میره خواستگاری از دختر خوشش نمیاد به بابای دختره میگه ما میریم یه دور میزنیم برمیگردیم.. شما تا ساعت چند بازید؟؟؟؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید شب نم تشکرکرده است .

    شب نم (یکشنبه 27 آذر 90)

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 بهمن 90 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    ممنونم دوستان از نظراتتون- همه حرفاتون منطقیه . واقعا عصبی شدم که دیدم ایشون با یکی که خانواده معرفی کردن قرار آشنایی گذاشتن و بهش که گفتم می گفت مگه برای خودت هم خواستگار نمیومد! (باور کنید من به اصرار خانواده و بخاطر شرایطم و.. در بعضی از جلسات خواستگاری شرکت میکردم ولی دلم با این شخص بود)- به خودش هم گفتم که با شمادوستان هم مشورت کردم و موافق کارش نبودید و خلاصه نتیجه بحث و عصبانیت ایشون شد و.... من هم دیگه سراغی ازش نگرفتم.

  11. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    دوست عزیز به نظر من دیگه بعد از اینم سراغی ازش نگیرید... همین و بس!
    موفق باشید

  12. 2 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (شنبه 26 آذر 90)

  13. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط رهاا
    ممنونم دوستان از نظراتتون- همه حرفاتون منطقیه . واقعا عصبی شدم که دیدم ایشون با یکی که خانواده معرفی کردن قرار آشنایی گذاشتن و بهش که گفتم می گفت مگه برای خودت هم خواستگار نمیومد! (باور کنید من به اصرار خانواده و بخاطر شرایطم و.. در بعضی از جلسات خواستگاری شرکت میکردم ولی دلم با این شخص بود)- به خودش هم گفتم که با شمادوستان هم مشورت کردم و موافق کارش نبودید و خلاصه نتیجه بحث و عصبانیت ایشون شد و.... من هم دیگه سراغی ازش نگرفتم.
    چه حرف بي منطقي !! انگار دختر خودش فرستاده دنبال خواستگار...

    خودتون رو ناراحت نكنيد لياقت شما رو نداشت

  14. کاربر روبرو از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده است .

    گلنوش67 (دوشنبه 28 آذر 90)

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 91 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1390-8-18
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,232
    سطح
    19
    Points: 1,232, Level: 19
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    137

    تشکرشده 138 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بنظرشما حرفش منطقیه؟

    خواهشاً اگر باز تصمیم گرفت که برگرده و با شما ازدواج کنه، چنان حالش رو بگیرید که همه ما خانومهای همدردی کیفور بشیم بس که این آقا حرفهای احمقانه میزنه اعصاب همه رو ریخت به هم. برای همیشه این شخص بی لیاقت و هرزه رو فراموش کن و یاد و خاطره اش رو بریز از ذهنت بیرون. حتی یک کلمه هم باهاش حرف نزن عزیزم

  16. 2 کاربر از پست مفید ch_1383615 تشکرکرده اند .

    ch_1383615 (دوشنبه 28 آذر 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.