مرسی دوستان از جوابهاتون- راستش از نظردوستام و دیگران من دختر جذابی از نظرظاهر و..و خوش برخورد و موفق از نظر تحصیلی و شغلی و.. هستم. میدونید اون آقا میگن بخاطر اینکه این چندماه اخیر مثل قبل باهام مهربون نبودی و بهم آرامش ندادی (من این اواخر خسته شده بودم از بلاتکلیفی و..) و باهام بحث می کردی اینطوری شدم و به این فکر افتادم و این حرفش باعث عذاب وجدان من شده.







بس که این آقا حرفهای احمقانه میزنه اعصاب همه رو ریخت به هم. برای همیشه این شخص بی لیاقت و هرزه رو فراموش کن و یاد و خاطره اش رو بریز از ذهنت بیرون. حتی یک کلمه هم باهاش حرف نزن عزیزم

علاقه مندی ها (Bookmarks)