به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 55
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 تیر 93 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1389-6-12
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    31

    تشکرشده 32 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    دو سال پیش شوهرخاله من که زیاد هم پیر نبود بر اثر سکته مغزی فوت کرد. اتفاقا چند شب پیش داشتم فکر می کردم خاله من چه زجری میکشه که هرگز نمی تونه به بازگشت شوهرخاله من که همه زندگیش بود امیدوار باشه اما من لااقل مطمئنم حال اون آقا خوبه و داره زندگی می کنه. خدارو شکر سالمه و زیر این آسمون آبی و زیر همین سقف آفتاب هست... این هم خودش نعمت بزرگیه و خدارو شکر می کنم و براش آرزوی سلامتی می کنم.
    شما هنوز بهشون وابستگی عاطفی دارید.باید به مرحله ای برسید که اصلا وجود این شخص براتون مهم نباشه.نه بهش حس نفرت داشته باشید نه علاقه

    توجه کنید هرکسی در قلب خود گورستانی از دوست هایی دارد که آنجا آرامیده اند مهم این است که دراین قبرها کسی زنده نباشد .
    http://www.hamdardi.net/printthread.php?tid=8577

  2. 3 کاربر از پست مفید rayan21 تشکرکرده اند .

    rayan21 (دوشنبه 14 آذر 90)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    سنجاب عزيز!
    ممنونم كه به من توجه داشتي... كاملا درست گفتي... درگيري عقل و احساس به شدت فرسايشي هست. بخصوص وقتي كه هيچكدوم حرف هم رو قبول نكنند. اما من در زندگي ياد گرفتم به حرف عقلم گوش كنم و مي دونم نتايج دراز مدت بهتر هست.
    اين آيه كه برام گذاشتي خيلي آشناست. آيه اي هست كه اكثر مواقع ورد زبانم هست. باز هم از يادآوريش ممنونم...

    رايان عزيز...
    ممنونم كه براي من پست گذاشتي... مسلما در طي اين چند روز نمي تونم به اين سرعت اون فرد رو در دلم زنده بگور كنم. چون واقعا در دلم زنده هست و شايد بتونم يك روزي او رو در زندگيم كمرنگ كنم اما به اين سرعت و در اين فاصله زماني كم ميسر نيست. زمان لازم هست تا بتونم درباره اينكه چقدر موفق بودم قضاوت كنم.
    ممنونم


  4. کاربر روبرو از پست مفید سرافراز تشکرکرده است .

    سرافراز (چهارشنبه 16 آذر 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    301
    امتیاز
    2,429
    سطح
    29
    Points: 2,429, Level: 29
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,706

    تشکرشده 1,723 در 325 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    سلام
    خب در مقابل پیش کسوت هایی مثل شما اظهار نظر تازه واردایی مثل من....

    همیشه وقتی راهنمایی های شما رو می خوندم فکر میکردم که شما باید خیلی خیلی عاقل باشید
    هنوزم همین فکرو می کنم چون می دونم حتی عاقل ترین آدم ها هم بعضی اوقات به آنچنان چالشی با احساساتشون می افتند، که اونها رو هم به مرز درماندگی میرسونه

    فقط خواستم بگم حال الآن شما رو کمتر کسی هست که تو زندگیش تجربه نکرده باشه، به خصوص در میان خانم ها!!!
    بنابراین اصلا فکر نکنید که موضوع شما یه موضوع پیچیده است که کنار اومدن باهاش خیلی سخت باشه فقط زمان لازم داره تا سرافراز عاقل دوباره تجدید قوا کنه و به عرصه زندگیش برگرده

    من بین دوستام گاهی اوقات به نام مادربزرگ شناخته میشم
    چون به قول اونا من خیلی منطقی هستم مثل زنای سردو گرم چشیده که همیشه از دو دوتا چارتا دم میزنه
    ولی منم از این روزا گذراندم و میدونم علی رغم سختیش زیبا هم هست
    چون به خیلی از جنبه های وجودیت پی میبری که شاید سر افراز در حالت عادی به اونا میدانی برای ابراز خودشون نمیده

    از این جنبه به موضوع نگاه کن و به خودت فرصت بده
    تصور نمیکنم بیدی باشی که به این بادها بلرزه

  6. 5 کاربر از پست مفید دانوب تشکرکرده اند .

    دانوب (سه شنبه 15 آذر 90)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    سرفراز عزیزم سلام
    همیشه از خوندن پست های منطقیت لذت می برم و دوست دارم
    الان که دیدم تاپیک زدی فقط اومدم بهت بگم که سرافراز تو با اونهمه درایت و منطق می تونی به راحتی از پس این هم بر بیای
    مهم نیست که کی بوده و چی بوده مهم اینه که گذاشتیش کنار
    دوستان حرفهای خوب و کاملا کاربردی بهت زدن من فقط می خواستم بگم زمان درمان بسیاری از درد هاست، فراموش کردن این آدم زمان می بره به خودت این زمان رو بده،درسته الان دردناکه ولی سه ماه بعد تلخی الان رو نداره . از تکنیک های توقف فکر بهره ببر هر جا دیدی یادش افتادی فکرت را منحرف کن به یه چیز دیگه، اگر آدم مذهبی هستی به مذهب پناه ببر، سعی کن با دوستات بری بیرون و یا با مادرت بیشتر صحبت کنی و این رابطه را فراموش کنی. تو از پسش بر میای. هر جادیدی گریه داری بشین گریه کن و همونجا تمومش کن. این یه جدایی بوده و مرحله سوگواری داره، بگذار این مرحله سوگواری بگذره. همه چیز درست خواهد شد دوست گلم. نگران نباش. از دور محبت من را بپذریر

  8. 7 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (دوشنبه 14 آذر 90)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    نقل قول نوشته اصلی توسط دانوب
    سلام
    سلام دانوب عزيز...ممنونم كه پست گذاشتي.
    خب در مقابل پیش کسوت هایی مثل شما اظهار نظر تازه واردایی مثل من....
    من خودم رو پيشكسوت نمي دونم. شايد تنها تفاوت ما اينه كه من زودتر عضو شدم!

    همیشه وقتی راهنمایی های شما رو می خوندم فکر میکردم که شما باید خیلی خیلی عاقل باشید
    من وقتي به كسي راهنمايي مي دم از احساس خودم براي همدردي و همدلي با اون طرف استفاده مي كنم و از عقل و منطق خودم براي راهنمايي بهره مي گيرم. مراجعي كه به اينجا مياد خودش به شدت درگير نوسانات احساسي هست و ما نبايد با احساساتي شدن و پست هاي احساسي بهش دامن بزنيم. البته اين نظر منه.
    هنوزم همین فکرو می کنم چون می دونم حتی عاقل ترین آدم ها هم بعضی اوقات به آنچنان چالشی با احساساتشون می افتند، که اونها رو هم به مرز درماندگی میرسونه
    دقيقا همينه و من وقتي تاپيك ايجاد كردم درواقع جاي من عوض شده و نقش همون كسي رو پيدا ميكنم كه يك مراجع درگير احساسه و نياز داره كساني كه خارج از گود هستند بهش كمك كنند و حتي حرفهايي كه خودش بلده اما در اين مرحله فراموششون كرده به يادش بيارن.
    فقط خواستم بگم حال الآن شما رو کمتر کسی هست که تو زندگیش تجربه نکرده باشه، به خصوص در میان خانم ها!!!
    بنابراین اصلا فکر نکنید که موضوع شما یه موضوع پیچیده است که کنار اومدن باهاش خیلی سخت باشه فقط زمان لازم داره تا سرافراز عاقل دوباره تجدید قوا کنه و به عرصه زندگیش برگرده.
    سرافراز الان هم عاقله اگر نبود چنين تصميمي نمي گرفت و به عبارت ساده تر گند مي زد به همه چيزو مشكلات طرف مقابلش رو چندين برابر مي كرد.

    من بین دوستام گاهی اوقات به نام مادربزرگ شناخته میشم
    چون به قول اونا من خیلی منطقی هستم مثل زنای سردو گرم چشیده که همیشه از دو دوتا چارتا دم میزنه
    ولی منم از این روزا گذراندم و میدونم علی رغم سختیش زیبا هم هست
    چون به خیلی از جنبه های وجودیت پی میبری که شاید سر افراز در حالت عادی به اونا میدانی برای ابراز خودشون نمیده
    دقيقا همينطوره. من راضيم.
    از این جنبه به موضوع نگاه کن و به خودت فرصت بده
    حتما!
    تصور نمیکنم بیدی باشی که به این بادها بلرزه
    نه نيستم

  10. 6 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (دوشنبه 14 آذر 90)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 دی 91 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1390-5-07
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    1,840
    سطح
    25
    Points: 1,840, Level: 25
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 284 در 111 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    سلام

    عزیزم من حال شما رو کاملا درک میکنم ، چون خودم دقیقا در همچین شرایطی بودم و هستم .
    بهترین راه حل به نظر من اینه که تمام مواردی که ناراحتت میکنه واسه خودت یادداشت کنی و بوسیله این یادداشت کردن همشو از ذهنت و درونت بریزی بیرون .

    من از دو هفته پیش که اینکارو کردم خیلی آرومتر هستم . البته ارتباط نزدیکتر با خدا هم تاثیر فوق العاده داره .

    موفق باشی .

  12. 5 کاربر از پست مفید matin_alone تشکرکرده اند .

    matin_alone (دوشنبه 14 آذر 90)

  13. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    سابيناي گل من! باور كن هر پستي كه براي من مياد من رو به اجراي تصميمم مصمم تر مي كنه. وقت و انرژي كه هركدومتون براي من مي گذاريد مثل نوري به قلبم مي تابه و منو به خودم اميدوار مي كنه.
    از همه دوستان گلم خواهش مي كنم درباره كسي كه چنين ارتباط بين من و ايشون شكل گرفت فكر منفي نكنند. چون اون آدم هم بسيار محترم و يكي از بهترين بندگان خداست و به شدت نيازمند دعاي پاكدلاني مثل شماست.
    هم براي او و هم براي شما دوستان عزيزم كه خيلي دوستتون دارم(از ته قلبم) آرزوي بهترينها رو دارم.

    matin_alone عزيز! اميدوارم هرگز تنها نباشي. چون من به شدت روي اين كلمه حساسيت پيدا كردم و دعا مي كنم هيچ كس به درد تنهايي دچار نشه...(به حرمت اين شبها و روزهاي عزيز)...

    دفتري دارم كه احساسات خودم رو توش مي نويسم. به خودم دلداري و راهكار مي دم. خوبه اما كافي نيست. بهترين كار بنظرم تقويت ايمان و پناه بردن به خداست. بيشتر از همه جواب مي ده.

    ممنونم گلم...

  14. 7 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (دوشنبه 14 آذر 90)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    سلام سرافراز عزیزم

    از تاپیک هات همیشه استفاده کردم.ممنونم

    دوست خوبم باور کن از این موردی که برایت پیش امده استفاده کن برای زیاد شدن صبرت
    سرافراز عزیزم اگه تو این رابطه اشتباهی هم (احیانا)مرتکب شدی خودتو ببخش.چون انسان هستی و انسان هم جائزالخطاست.

    یه چیزی به نظرم رسید شابید هم به دردت نخوره ولی میگم:خودتو اذیت نکن و خودخوری نکن که من چرا فلان کار رو کردم یا نکردم.در اون زمانی که تو قرار داشتی بهترین تصمیمی که به نظرت درست بوده رو گرفتی.

    این مسئله ای رو که واست پیش اومده رویه امتحان بدون و راهی برای بزرگ شدن روحت

    به خودت زمان بده.
    زمان خیلی چیزها رو حل میکنه...

  16. 2 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (سه شنبه 15 آذر 90)

  17. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    شوكاي عزيز... اون احساس كه ازش صحبت كردي در من نيست... احساس اينكه اشتباه كردم و نبايد اين كار رو انجام مي دادم ندارم. چون از يك ضرر بزرگ جلوگيري كردم و اين وسط خيلي چيزها هم ياد گرفتم.
    تنها چيزي كه منو نگران مي كنه اينه كه روزهاي آينده حال بد من برگرده. تصميم گرفتم هروقت اينجوري شدبيام و تمام پستهاي دوستان رو از اول بخونم.
    مي دونم كه تنها زمان كليد حل اين مشكله درصورتي كه صبر داشته باشم... بازم منو فراموش نكنيد و واسم دعا كنيد.

  18. 5 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (پنجشنبه 17 آذر 90)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: كنار آمدن با پايان يافتن يك رابطه عاطفي(به سرافراز كمك كنيد)...

    خب خدا روشکر

    خیلی خوبه که با تصمیمت تونستی جلوی یک ضرر بزرگ رو بگیری

    آفرین

    واقعا خوب تونستی مهار کنی احساست رو.منم تجربش رو داشتم و بین احساس و عقلم،تصمیم عقلانی گرفتم.اولش خیلی واسم سخت بود ولی بعد شیرینیش رو حس کردم

    امیدوارم زمان برات زودتر بگذره و به شیرینیش برسی

  20. 2 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (دوشنبه 14 آذر 90)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يك دقيقه اين 40 فكر سمّی را كنار بگذار
    توسط baby در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 16:01
  2. دو دلي در ازدواج ا يك خانم جوان مطلقه
    توسط mohsenb در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 اردیبهشت 90, 08:31
  3. يك انشا خوشمزه
    توسط arix در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اردیبهشت 90, 10:39
  4. يك معما
    توسط almas__66 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 شهریور 89, 11:52
  5. دردو دل يك دختر مجرد
    توسط pariya.k در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 20 خرداد 89, 14:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.