به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    اول از همه صبر کن ببین اون به خونوادش میگه یا نه.نکنه هول بشی بری به خونوادت بگی اما اون هی امروزو فردا کنه و اخرش دستتو بذاره تو پوست گردو و ابروت جلو خونوادت بره.
    اما اگه اون تصمیم گرفت به خونوادش بگه بهتره دقیق نحوه اشناییتون رو نگه چون این موضوع چماق میشه و تو سرت میکوبن.کافیه یه بار بحثی پیش بیاد تا بگن دختری که تو چت اشنا شده خدا میدونه چندتا گنده کاری کرده که ما خبر نداریم.کسی که با چت بچمونو گول زده اوضاع و احوالش بهتر ازاین نمیشه.و نیش زبونایی مثه این.بهتره پسره بهشون بگه اشنایی ازطریق معرفیه اما زیاد نمیشناسدت.
    اگه موضوع رو به خونوادش گفت و اونا راضی شدن بیان خواستگاری اونوقت به پدر ومادرت راست قضیه رو بگو اما لازم نیست خواهر برادرات از اصل قضیه خبردار بشن.به پدر مادرت بگو خودت هم از این نوع اشنایی ناراحتی اما بازم هرچی اونا صلاح میدونن.اگه صلاح میدونن اول حضوری با هم اشنا بشیم بعد تصمیم بگیریم.نری بگی ازش خوشم اومده و ... که محاله راضی بشن.
    این از نوع مطرح کردن.اما خودت هم واقعا فکر کن تازه میخوای باش اشنا بشی.به اون اشنایی نیم بندی که تا حالا پیدا کردی ازش اکتفا نکن.هر چند که از قضیه اشناییتون خودشم میتونه سواستفاده کنه بلاخره که تو زندگی همش عشق و محبت و حرفای عشقولانه نیست

  2. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 26 آذر 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 آذر 90 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,026
    سطح
    17
    Points: 1,026, Level: 17
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    بهار 66 عزیز !ممنون از نظرتون.من که اول نمیخوام بگم منتظرم ایشون بگن بعد.میدونی مادرم الان تو جریان آشنایی ما هست ولی پدرم با ازدواج و آشنایی اینترنتی کاملا مخالفه پدرم فک میکنه من خیا
    لی دختر عاقلی ام با شنیدن این موضوع نظرش هم نسبت به من هم نسبت به ایشون عوض میشه ک هیچ قبول نمیکنن .من بهش پیشنهاد دادم ک راستشو بگیم ولی بعد دیدم ک نمیشه .واقعا گیج شدم.......

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 23:52]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    2,939
    سطح
    33
    Points: 2,939, Level: 33
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    209

    تشکرشده 209 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    دوست خوبم خیلی مراقب باشید . مواردی که من از آشنایی اینترنتی دیدم خیلی جالب از آب در نیومدن ! افراد وقتی کنار هم کار می کنن یا درس می خونن و شناخت بیشتری پیدا می کنن باز هزار جور مورد باید بررسی بشه ! چه برسه به آشنایی اینترنتی که خیلی از افراد فقط دروغ می گن و اگر هم نگن خیلی چیزا رو پنهان می کنن . شما هم هیچ جوری نمی تونی بفهمی راست می گه یا نه ! من اصلا نمی گم این آقا بده فقط می گم معمولا محیط اینترنت اینطوریه نمی زاره شما اون طرف رو درست بشناسی .

    حتما به خانوادتون بگین ! شک نکنین و بزارین اونا با دونستن حقیقت و با تجربیاتی که دارن کمکتون کنن که تصمیم درستی بگیرین حتی اگه به ضررتون باشه !
    از مادرتون بخواین طبق صلاحدید خودشون این قضیه رو برای پدرتون عنوان کنن طوری که شما هم لطمه نبینین . معمولا مامانا خوب رگ خواب باباها دستشونه .

  5. 2 کاربر از پست مفید melisaa تشکرکرده اند .

    melisaa (چهارشنبه 16 آذر 90)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    دوست عزیز

    واقعیت و حقیقت و بگو.

    اولاً که این هم یک نوع آشنایی و یک استارت اولیه است مثل معرفی خاله و همسایه و دوست و غیره .

    ثانیاً چرا ما همه زندگیمون با پیشرفت کامپیوتر و اینترنت و... متحول شده درباره این موضوع هنوز می خواهیم مثل

    قدیما فکر کنیم و عمل کنیم.

    ثالثا قرار نیست شما حالا بری سر سفره عقد این یک شروع اولیه است برای اینکه مراحل اصلی شناخت رو خودت و

    خانواده ات طی کنند شاید نیاز باشه کمی وسواس بیشتر برای شناخت انجام بدی.

    رابعا اگه ناراحتی فقط به خانواده خودت بگو و از اونا بخواه که بقیه بگند کسی معرفی کرده (این روزا کامپیوتر و

    اینترنت کس خیلیا هست)

    خامساً اگه کسی آشنای دلسوزی نداره که بهش خانم مناسب معرفی کنند و یا خاستگار معرفی کنند و یا در محیطی که با فرد مناسبی آشنا بشه

    نیست مشکلی نیست اگه از این طریق اقدام کنه بشرط شناخت و تحقیق زیاد

    در هر جایی و به هر طریقی هستند افراد فرصت طلب و سو استفاده گر که باید تیز باشی و آنها رابیابی مطمئن

    باش همانطور که 10 سال پیش خیلی از کارها و چیزهایی که فکرش را نمی کردیم جایش را در زندگیمان آرام آرام

    باز کرد فرهنگ انجام خیلی از کارهای دیگر نیز در سالهای آینده دگرگون خواهد شد.

    امیدوارم آنچه به صلاحت هست اتفاق بیفتد.مواظب خودت باش.

  7. 2 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (شنبه 31 تیر 91)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 آذر 90 [ 04:12]
    تاریخ عضویت
    1390-7-12
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,030
    سطح
    17
    Points: 1,030, Level: 17
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    درود
    در اینکه راه رو اشتباه رفتی شک نکن
    ازدواج از طریق اینترنت
    تو این جور ارتباطها همه افراد دارای یه سری خصوصیات مشخص هستند. با ادب.متواضع. خوش اخلاق.خانواده دوست وفادار. سالم .ورزشکار و............هیچ کس بد نیست ..همه خاص و مورد تایید هستند
    ایا به نظر شما امکان شناخت درست ولازم برای یه زندگی سعادتمند تو محیط مجازی وجود داره
    اگه به شما محکم گفته بشه که قبل از اینکه دچار درد و رنج زیاد بشین دست از این ارتباط بردارین..شاید فکر کنید ممکن نیست.. ولی باور کنید به نفع شما هست

    نه به خاطر زیر سوال بردن طرف مقابل
    مهم ترین مسله ..تایید و نظر مثبت خانواده...
    ولی اگه نمی تونید دست بکشد....باید 100 در 100 صادق باشین و حقیقتو بگین
    و در اخر همیشه تو این نوع ارتباط مواظب طرف مقابل باشین
    موفق باشن

  9. 2 کاربر از پست مفید نتهاترین تنها تشکرکرده اند .

    نتهاترین تنها (شنبه 26 آذر 90)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 آذر 90 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,026
    سطح
    17
    Points: 1,026, Level: 17
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    ممنون ک نظر میدین دوستان عزیز!تنها ترین تنهای عزیز در مورد اینکه اشتبا کردم قبول دارم...
    ولی موقعی ک ما چت میکردیم اصلا قصد آشنایی نداشتیم و بهمین دلیل هم دروغ و .. در کار نبود (این بعدا به هردومون ثابت شد)که یعد از یک مدت ایشون به دیدن من اومدن و بعدش شروع شد وهمدیگه رو بارها دیدیم و شناخت فقط تو محیط مجازی نبوده.
    سنجاب عزیز !درسته ی روزی این مسایل هم شاید ی مسئله عادی بشه ولی در حال حاضر خانواده های ما و علی الخصوص خانواده ایشون براشون اصلا پذیرفته شده نیس.
    به قول بهار 66 عزیز اگه هم بگیم فردا اگه چیزی بشه هی میخوان سرکوفت بزنن.
    مرسی که نظرتو گفتی ایشالا هرچی خیره همون بشه

    تو منو تنها نذار ای خداا خداااااااااااااا

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 آذر 90 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,026
    سطح
    17
    Points: 1,026, Level: 17
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    سلامی دوباره!دوستان من هنوز مشکلم حل نشده در مورد نظراتی که دادین من و دوست پسرم در موردش حرف زدیم ولی بنا به دلایلی جواب نداد.به دنبال راهی بودیم ک اگه بشه برای ی مدت کوتاه یکیمون به شهری ک دیگریمون اونجاس بریم که بگیم همو اونجا دیدیم ولی از اونجا ک شهرامون خیلی دورن اینم نمیشه!
    لطفا اگه دوستان دیگه تجربه ای نظری ... دارین بگین لطفا.
    شاید از نظر خیلیا موضوعی ک مطرح کردم زیاد مهم نباشه ولی برای من ی مشکل بزرگ شده.
    همش ذهنم درگیر این مساله است

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 فروردین 92 [ 09:26]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    1,530
    سطح
    22
    Points: 1,530, Level: 22
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    133

    تشکرشده 135 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    سلام دوست عزیز
    شما و دوستتون چند سالتونه؟ تحصیلاتتون چقدر هست؟
    اون چندباری که برای دیدنتون به شهرشما آومدن به چه بهانه ای اومدن؟
    همونطور که بهار عزیز گفتن بذارین اول خود این آقا به تنهایی مشکلش رو باخانواده اش حل کنه اگر نتونه همین اول زندگی مسئله به این راحتی رو حل کنه چطور می خوای در ادامه زندگی به این آدم تکیه کنی؟

  13. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 آذر 90 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,026
    سطح
    17
    Points: 1,026, Level: 17
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    سلام پارمیدا جون!من 22 ایشون 25 سالشونه.ایشون تو ی شهر دیگه غیر از شهر خودشون دانشجون البته این ترم درسشون تموم میشه.واس همینم خانوادشون اطلاع ندارن از اومدن ایشون.آخه اینقدراهم شما میگی راحت نیس یعنی حداقل واس ایشون راحت نیس چون میگن خانوادشون مخصوصا پدرشون خیلی سختگیره در این موارد .میگن اینجوری متوجه میشن.یعنی اونقد سوال پیچ میکنن که آخرش متوجه میشن راست نگفتیم...

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 مهر 92 [ 08:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    1,676
    سطح
    23
    Points: 1,676, Level: 23
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 40 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور موضوع آشنایی اینترنتی رو با خانواده ام مطرح کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط liliyoom
    سلام پارمیدا جون!من 22 ایشون 25 سالشونه.ایشون تو ی شهر دیگه غیر از شهر خودشون دانشجون البته این ترم درسشون تموم میشه.واس همینم خانوادشون اطلاع ندارن از اومدن ایشون.آخه اینقدراهم شما میگی راحت نیس یعنی حداقل واس ایشون راحت نیس چون میگن خانوادشون مخصوصا پدرشون خیلی سختگیره در این موارد .میگن اینجوری متوجه میشن.یعنی اونقد سوال پیچ میکنن که آخرش متوجه میشن راست نگفتیم...
    به نظر من خود ايشون هم راضي به اين ازدواج نيست. شما از كجا ميدوني كه با شخص ديگري هم در ارتباط نباشه؟


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 آبان 93, 00:32
  2. شروع کردن این رابطه کار درستیه؟(آشنایی اینترنتی)
    توسط marzieh411 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 18:48
  3. خوشبختی از نوع منحصر به فردش !!!
    توسط farshid3400 در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 مهر 87, 11:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.