اول از همه صبر کن ببین اون به خونوادش میگه یا نه.نکنه هول بشی بری به خونوادت بگی اما اون هی امروزو فردا کنه و اخرش دستتو بذاره تو پوست گردو و ابروت جلو خونوادت بره.
اما اگه اون تصمیم گرفت به خونوادش بگه بهتره دقیق نحوه اشناییتون رو نگه چون این موضوع چماق میشه و تو سرت میکوبن.کافیه یه بار بحثی پیش بیاد تا بگن دختری که تو چت اشنا شده خدا میدونه چندتا گنده کاری کرده که ما خبر نداریم.کسی که با چت بچمونو گول زده اوضاع و احوالش بهتر ازاین نمیشه.و نیش زبونایی مثه این.بهتره پسره بهشون بگه اشنایی ازطریق معرفیه اما زیاد نمیشناسدت.
اگه موضوع رو به خونوادش گفت و اونا راضی شدن بیان خواستگاری اونوقت به پدر ومادرت راست قضیه رو بگو اما لازم نیست خواهر برادرات از اصل قضیه خبردار بشن.به پدر مادرت بگو خودت هم از این نوع اشنایی ناراحتی اما بازم هرچی اونا صلاح میدونن.اگه صلاح میدونن اول حضوری با هم اشنا بشیم بعد تصمیم بگیریم.نری بگی ازش خوشم اومده و ... که محاله راضی بشن.
این از نوع مطرح کردن.اما خودت هم واقعا فکر کن تازه میخوای باش اشنا بشی.به اون اشنایی نیم بندی که تا حالا پیدا کردی ازش اکتفا نکن.هر چند که از قضیه اشناییتون خودشم میتونه سواستفاده کنه بلاخره که تو زندگی همش عشق و محبت و حرفای عشقولانه نیست






) 





علاقه مندی ها (Bookmarks)