اشتباه اولت این بود با کسی که شرایط ازداوج نداره وارد رابطه شدی.حالا داری اشتباه دومو مرتکب می شی،برای
ادامه ارتباط دنبال توجیه می گردی.ایشون اگر الآن آماده نیست اشکال نداره،تو بکش کنار.بکش کنار و روی خاستگاران
واقعیت متمرکز باش ایشونم هر وقت آماده بود با اطلاع از اینکه هنوز مجردی می تونه اقدام کنه.این فرصتیو که دادی پس
بگیر بگو تا زمانی که ازدواج نکردم شما رو به عنوان خاستگار پذیرا هستم.معنی این حرفت؛ممکنه هفته دیگه ازدواج کنم
شاید تا یک سال دیگه هم ازدواج نکردم.





، حتما بيشتر مراقب خودم خواهم بود خواهر عزيزم 
علاقه مندی ها (Bookmarks)