گفتم:خدایاازهمه دلگیرم
گفت:حتی ازمن؟
گفتم:خدایادلم راربودند
گفت:پیش ازمن؟
گفتم:خدایاچقدردوری؟
گفت:تویامن؟
گفتم:خدایاتنهاترینم
گفت:پس من؟
گفتم:خدایاکمک خواستم
گفت:ازغیرمن؟
گفتم:خدایادوستت دارم
گفت:پیش ازمن؟
گفتم:خدایاانقدرنگومن
گفت:من توام ،تومن!!!
تشکرشده 1,873 در 399 پست
گفتم:خدایاازهمه دلگیرم
گفت:حتی ازمن؟
گفتم:خدایادلم راربودند
گفت:پیش ازمن؟
گفتم:خدایاچقدردوری؟
گفت:تویامن؟
گفتم:خدایاتنهاترینم
گفت:پس من؟
گفتم:خدایاکمک خواستم
گفت:ازغیرمن؟
گفتم:خدایادوستت دارم
گفت:پیش ازمن؟
گفتم:خدایاانقدرنگومن
گفت:من توام ،تومن!!!
mahi91 (چهارشنبه 30 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)