با سلام من خواستگارانی دارم که هر کدام شرایط خوبی دارند وقتی ازم میپرسند تا حالا با پسری دوست بودم یا نه چه جوابی بدم؟آیا واقعیتو بگم؟ من با دو تا پسر دوست بودم اما مدت طولانی با آنها نبودم و رابطه در حد اس ام اس و تلفن بوده
با سلام من خواستگارانی دارم که هر کدام شرایط خوبی دارند وقتی ازم میپرسند تا حالا با پسری دوست بودم یا نه چه جوابی بدم؟آیا واقعیتو بگم؟ من با دو تا پسر دوست بودم اما مدت طولانی با آنها نبودم و رابطه در حد اس ام اس و تلفن بوده
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)