با سلام من خواستگارانی دارم که هر کدام شرایط خوبی دارند وقتی ازم میپرسند تا حالا با پسری دوست بودم یا نه چه جوابی بدم؟آیا واقعیتو بگم؟ من با دو تا پسر دوست بودم اما مدت طولانی با آنها نبودم و رابطه در حد اس ام اس و تلفن بوده