سلام دوستان
امیدوارم لینک من وکه راجع به نازایی بودوخونده باشید.
حالااگه شماجای من بودید.چیکارمی کردید؟
به این زندگی ادامه بدم؟
یااینکه جداشم تاهمسرم باازدواج مجددبتونه بچه خدشوتواغوش بگیره.