سلام دوستان
امیدوارم لینک من وکه راجع به نازایی بودوخونده باشید.
حالااگه شماجای من بودید.چیکارمی کردید؟
به این زندگی ادامه بدم؟
یااینکه جداشم تاهمسرم باازدواج مجددبتونه بچه خدشوتواغوش بگیره.
تشکرشده 1,873 در 399 پست
سلام دوستان
امیدوارم لینک من وکه راجع به نازایی بودوخونده باشید.
حالااگه شماجای من بودید.چیکارمی کردید؟
به این زندگی ادامه بدم؟
یااینکه جداشم تاهمسرم باازدواج مجددبتونه بچه خدشوتواغوش بگیره.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)