1_ شما بچه رنگي علاقمنديد ؟
2_ تاريخ تولد شما چه روزيه ؟
3_ چي شد وارد تالارهمدردي شدي ؟
4_ از كدوم قسمت سايت همدردي بيشتر خوشت ميياد ؟
تشکرشده 537 در 283 پست
1_ شما بچه رنگي علاقمنديد ؟
2_ تاريخ تولد شما چه روزيه ؟
3_ چي شد وارد تالارهمدردي شدي ؟
4_ از كدوم قسمت سايت همدردي بيشتر خوشت ميياد ؟
زیبا. (شنبه 21 اردیبهشت 87)
تشکرشده 1,965 در 675 پست
جناب ASRIN GOZALI عزيز :
به نظر خودتان شما فرد موفقي بوده ايد ؟!!
اگر اين چنين است راز موفقيت شما چيست؟!!
در مشكلات بعد از خداوند چه چيزي به شما آرامش مي ده؟!!!
فعلا همين سه سوال كافيست .......
erfan25 (شنبه 21 اردیبهشت 87)
تشکرشده 3,286 در 817 پست
فکر کنم دوستمون به همین سوالات پاسخ بدهند ، کافی باشه .
اما بگذارید من هم یک سوال بپرسم ؟
تا اینجا صندلی تالار همدردی چه قدر داغ بوده ؟![]()
lord.hamed (یکشنبه 22 اردیبهشت 87)
تشکرشده 143 در 53 پست
سلام آرزو جان ! چطوری آبجی ؟!
1_ASRIN GOZALI عبارتی ترکیست به معنای زیبای زمانه ( البته دوستان صابون بیخود به شکمشون نزنن ! ) که آقای رحیم شهریاری آلبومی هم به همین نام منتشر کرده اند ، میتونید به ترانه اش گوش کنید .
2_ورزش مورد علاقه ام نین جوتسو هست که میتونید در لینک زیر اطلاعات کسب کنید :
http://behtarinhayeaban.blogfa.com/cat-4.aspx
( آواتار اکنون بنده هم عکس یک نینجا می باشد ! )
3_از بین فصل ها اول پاییز و اول بهار رو دوست دارم ، چون بوی عجیبی دارند ...
زیبا.ده جان سلام ! احوال شما ؟! ( عجب شکلک های با مزه ای زدید ! )
به رنگ خاصی علاقه ندارم ، تقریبا از تمام رنگ ها در پوششم استفاده می کنم : قرمز ، سفید ، آبی ، سیاه ، سبز و ...
من تالار همدردی رو از طریق تالار گفتگوی سایت مردمان پیدا کردم ( یکی از اعضای اینجا به اسم خانم نسرین شکوهی لینک اینجا رو قرار داده بود ) این هم لینک اونجا :
http://www.mardoman.com/answerology/answerology.aspx
با توجه به رشته ی درسیم ، بیشتر مشتری بخش های تخصصی تالار هستم .
erfan25 سلام عزیز برادر !
1_به نظر خودم ، به لطف خدا تا این لحظه موفقیت نسبی داشتم ( الحمدالله ) ، هرچند که کار های اصلی هنوز در پیشه !
2_اگر موفق بوده باشم ، راز موفقیت من انگیزه ای درونی برای به وجود آوردن تغییر بود . زمانی من از وضع عادی زندگی ام ناراضی شدم و با خودم گفتم : تا کی باید اینطور باشد ؟! این بود که به مطالعه در زمینه ی روانشناسی و تکنولوژی موفقیت و فکر روی آوردم و دست از تلاش بر نداشتم ، چون به گمان خودم کار بزرگی تا این لحظه نکرده ام ، کار بزرگ من باید زندگی هایی را متحول کند ...
3_در مشکلات ، بعد از خدا ، فکر خودم به من آرامش میده !
lord.hamed جان سلام برادر !
وای وای ! خیلی داغ بود ! جدی میگم !
من تازه خوشم اومده ! داغ ترش کنید !!! :D
ddd (یکشنبه 22 اردیبهشت 87)
تشکرشده 239 در 119 پست
سلام
نوبتی هم که باشه
دیگه نوبت آقا عرفان
سوال اول رو خودم می پرسم :P
آقا عرفان قشنگترین و بهترین یادگاری رو از چه کسی دریافت کردی و توی اون لحظه چه احساسی بهت دست داد ؟
تشکرشده 1,965 در 675 پست
سلام ناديا خانم
به نظر بنده مياد كه هنوز صندلي داغ جناب آسرين تموم نشده باشه - انشاءالله بعد از آسرين و ساير دوستان من در خدمت هستم .
erfan25 (یکشنبه 22 اردیبهشت 87)
تشکرشده 239 در 119 پست
آقا عرفان
عیب نداره فعلا اگه جواب سوال رو ندید..
چون شما توی لیست زیباده نفر چهارمید.
نادیا (یکشنبه 22 اردیبهشت 87)
تشکرشده 222 در 118 پست
سلام
عیب نداره یه سوال از عرفان میکنیم یکی از اسرین
عارف (دوشنبه 23 اردیبهشت 87)
تشکرشده 222 در 118 پست
اول از اسرین
ASRIN GOZALI سلام
غذایی که بلدی درست کنی چیه؟
اونم تازه تبریزی ها اوغلان
تشکرشده 222 در 118 پست
سلام عرفان جان
اولین روزی که رفتی تو اینتر نت رو یادت هست کدوم سایت رفتی؟
راستی شما چند سالتونه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)