سلام به همه دوستان خوب
تقریبا دو ماهه که عقد کردم . همسرم رو خودم انتخاب کردم و حدود هشت ماه قبل از عقد می شناختمش .من کارمندم و در حال حاضر همسرم مشکلات مالی زیادی داره هم بدهکاره و هم بیکار . البته در تلاشه کار جدیدی راه بندازه که این خودش چند ماهی طول می کشه تا به درآمد برسه . من خودم از دوره عقد بیزارم .قرارمون این بود تا شب عید بریم سر خونه زندگی مون . اعتقاد من به زندگی و شروع ساده است .اهل تجملات و مراسمات سنگین عروسی و ... هم نیستم . کلا زیاد رو مسائل مالی حساب نکردم . الان سوالم اینه من می تونم به همسرم کمک کنم و با همین پس اندازی که دارم یه زندگی ساده رو شروع کنیم . اما مرددم این کار رو بکنم یا نه ؟ آیا مشکلی برای آینده برام پیش نمی آد ؟ آیا این کار من او رو بد عادت نمی کنه ؟ آیا این مانع از تلاش کردن خودش برای ساختن زندگی مون نمی شه ؟ با توجه به این که او اصلا از پس انداز من هیچ اطلاعی نداره و قول داده تا شب عید همه کارها را درست کنه . اما من می دونم نمی تونه حداقل تا شب عید از پس این همه کار بر بیاد البته به روش نمی آرم .اما یه جورایی به درآمد و پس انداز خودم دلم قرصه که اگه نتونست کاری کنه من کمکش می کنم .الان چیزی بهش نگفتم و گذاشتم تلاشش رو بکنه اما اگه نتونست من این کار رو بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی صبرانه منتظر راهنمایی های شما دوستای خوبم هستم