دوستان از بابت غلطهاي املايي كه در اين پست نوشتم عذر خواهي ميكنم .
موفق به ويرايش مطلب نشدم .
در ضمن اين لينك تايپيك
" مردها ترجيح ميدن با يك دختر معمولي و زيرك باشن تا با يك دختر زيبا و احمق كه در اين مورد هم تايپيكي باز كردم كه مورد استقبال دوستان قرار گرفته "
http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=1205





پاسخ با نقل قول
.
) من گفتم خوب پسرهای خودمون که هستند گفت اونها دیگه کلاسشون رفته بالا از تهران زن می گیرند
علاقه مندی ها (Bookmarks)