سلام برادر عزیزم شما قدم اولتون رو اشتباه ببرداشتید ولی سعی کنید که اشتباه رو با اشتباه جبران نکنید طلاق یه مهر بده که رو پیشونی هردوتون میخوره و برای هردوتون ضرر داره و همسرتون هم که یه خانم هست نسبت به شما ضربه روحی بزرگتری میخوره و قربانی رفتارو تربیت خانواده اش میشه
تاجایی که میتونید سعی در حل این مسائل و مشکلات داشته باشید اگه مطمئن هستید که اشتباه از شما نبوده سعی کنید با همسرتون صحبت کنید و منطقی ازش دلیل بخواید و اگه دلیلی نداشت بهش توضیح بدید که رفتارشون اشتباهه و جوری حرف نزنین که حس کنن شما میخوای خودتو بالاتر از اونا نشون بدی با ارامش و مهربانی بهش بگو که بخاطر عشق و زندگیمون نباید این مسائل پیش بیاد و بخواید که در غیاب شما با خانواده اش حرف بزنه و شما هم با شیرینی برید عذرخواهی و اگه دیدید به امید خدا این روش جواب داد که همین زندگی رو ادامه میدید ولی درصورتی که قرار باشه با این رفتار و احترام و صبوری شما چیزی حل نشه با رضایت همسرتون همینجا تمومش کنید تا دو طرف لطمه بیشتری نخورید