سلام سوال من از اون هایی هستش که مورد خیانت همسرشون قرار گرفتن ..در مورد شخص ثالثی که توی ارتباط با همسرشون بوده چه نظری دارن ؟؟ اگه اون خانم و یا آقا از صمیم قلب از شما بخوان که اونا رو ببخشین اینکار رو می کنید؟؟ آیا بعد از مدتها از این مساله تونستید همسر خاطی رو ببخشید و با این مساله کنار بیایید؟؟
آیا اصلا به همسرتون برای خیانتش به شما حق می دین؟
دوستان تالار لطفا به این بحث کمک کنید.جواباتون خیلی می تونه کمک کننده باشه.