به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    حس هایی که با هر بار خواستگاری بوجود میان

    سلام.

    اول از همه عذر میخوام که اومدم اینجا تا راجع به یه سری چیزایی که مثبت نیستن حرف بزنم.

    با یک سری احساسات و فکرام درگیر شدم.

    ازتون میخوام کمکم کنید تا بتونم اونا رو ازخودم دور کنم.

    هر بار که بحث خوستگار پیش میاد، اولش یه سری فکر و احساس میاد سراغم.

    احساس میکنم که چون تا الان رندگی ای داشتم که کم تنش نبوده، ظرفیت پذیرش یه زندگی آروم رو ندارم.
    احساس میکنم که توان انرژی دادن به یه نفر دیگه رو ندارم.
    احساس میکنم اگه با کسی ازدواج کنم نمیتونم خوشبختش کنم.
    احساس میکنم توی زندگی مشترک آیندم از طرفم خیلی انرژی میگیرم. و این باعث میشه از من خسته بشه.
    ...

    بعدش یه سری ترس میاد سراغم.
    نکنه زندگی مشترک خودم هم مثل زندگی مجردیم (یعنی در واقع مثل زندگی پدر مادرم) پر از تنش باشه و...
    نکنه توان اداره ی زندگی مشترک رو نداشته باشم.
    نکنه طرفم بعد از یه مدتی از زندگی باهام زده بشه.
    نکنه...

    "خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم" رو که میخونم، بعدش به خودم فکر میکنم. حس میکنم لیاقت اینهمه آرامش رو ندارم...


    با دوستم (که تنها کسیه که محرم حرفامه) این افکارم رو در میون گذاشتم. دعوام کرد. بهم میگه حتی وقتی خدا داره کارت رو درست میکنه هم باید از چیزای بد حرف بزنی. میگه حالا که همه چی داره به سمت خوبی پیش میره، تو چرا خوب نیستی؟
    دیگه هم نمییذاره راجع به این چیزا باهاش حرف بزنم. اما هنوز توی درون من وجود دارن.

    احتیاج داشتم در مورد اینا با یکی حرف بزنم. طبق معمول جایی بهتر از اینجا و دوستایی بهتر از اعضای اینجا پیدا نکردم.

    منتظر حرفای قشنگتون هستم

  2. 3 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (دوشنبه 07 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 16:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.