سلام مجدد به کیانوش عزیز:
من با دقت موضوع شما رو خوندم . اما مساله اینجاست که به نظر من شما باید یک تصمیم قطعی بگیری. و به خدا توکل کنی و جلو بری.... معیارهای خودتون رو در نظر بگیر و اگر واثعا میبینی از 9 معیار اصلی شما ایشون فقط 3 معیار رو دارن خوب جای دو دلی نیست چون حتی به نصف هم نرسیده...اما اگر میبینین که از این 9 معیار 3 معیار بیشترین سنگینی رو داره و اون 6 معیار دیگه سهم خیلی کمی در زندگی آینده شما داره خوب پس بهتره کمی تجدید نظر کنین...به هر حال یا آره یا نه و اونوقت تصمیم خودتون رو اعلام کنید اگر منفی هست خیلی سریع با این خانم در میون بگذارین که ایشون هم به شما دل نبنده و اگر مثبت با خاتنواده در میون بگذارین و اعلام کنید با توجه به سن شما و ملاکها و معیارهای شما بهترین تصمیم رو گرفتین و فرد مورد غلاقه خودتون رو با در نظر گرفتن و قبول کلیه شرایطش انتخاب کردین. مطمئنا وقتی شما خیلی جدی و قاطع تصمیم خودتون رو اعلام کنین برخوردها متفاوت خواهد بود....
موفق باشین










علاقه مندی ها (Bookmarks)