بهر حال شما پسر هستین و بهتر میتونین احساستون و کنترل کنین ولی یه چیزی بگم یکی بهم یه نصیحتی کردش واقعا خوشم اومد تو هم عمیقا توجه کن:
اگه خورشید باشی هیچکی نمیتونه نگات کنه چون هم نورت چشماشون و اذیت میکنه هم گرمات همه ازت فاصله میگیرن ماه باش که ستاره ها دورت حلقه بزنن
مثل یه همکلاسی صمیمی باش سعی کن این حس رو تو خودت تقویت کنی که اون رفتنیه پاینده نیست اینجوری میتونی با خودت کنار بیای اگه موند که هیچ اگه نموند زیاد از رفتنش ناراحت نمیشی چون بخودت گفته بودی یه روزی میره. وقت کردین تاپیک منم مطالعه کنین به دردتون میخوره من شکست خوردم اما عشقی که من داشتم من و بخدا رسونده یعنی یه عشق زمینی در جهت الهی من عاشق پسره بودم ولی الان متوجه میشم من عاشق جسمش نبودم عاشق دلش بودم که روح خدا درش دمیده شده در واقع من عاشق خدا بودم بنده هاش فانی هستن فقط همسفر ما هستن که این راه و بریم برسیم اون بالا اما اگه همسفرمون ما رو از هدفمون از راهی که قراره بریم غافلمون کرد چی پس همیشه سعی کن با دید باز همسفرت رو انتخاب کنی همگی ما مسافریم





اگه خورشید باشی هیچکی نمیتونه نگات کنه چون هم نورت چشماشون و اذیت میکنه هم گرمات همه ازت فاصله میگیرن ماه باش که ستاره ها دورت حلقه بزنن






علاقه مندی ها (Bookmarks)