به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 اسفند 91 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1390-4-29
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,338
    سطح
    20
    Points: 1,338, Level: 20
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 61 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    بهر حال شما پسر هستین و بهتر میتونین احساستون و کنترل کنین ولی یه چیزی بگم یکی بهم یه نصیحتی کردش واقعا خوشم اومد تو هم عمیقا توجه کن:
    اگه خورشید باشی هیچکی نمیتونه نگات کنه چون هم نورت چشماشون و اذیت میکنه هم گرمات همه ازت فاصله میگیرن ماه باش که ستاره ها دورت حلقه بزنن
    مثل یه همکلاسی صمیمی باش سعی کن این حس رو تو خودت تقویت کنی که اون رفتنیه پاینده نیست اینجوری میتونی با خودت کنار بیای اگه موند که هیچ اگه نموند زیاد از رفتنش ناراحت نمیشی چون بخودت گفته بودی یه روزی میره. وقت کردین تاپیک منم مطالعه کنین به دردتون میخوره من شکست خوردم اما عشقی که من داشتم من و بخدا رسونده یعنی یه عشق زمینی در جهت الهی من عاشق پسره بودم ولی الان متوجه میشم من عاشق جسمش نبودم عاشق دلش بودم که روح خدا درش دمیده شده در واقع من عاشق خدا بودم بنده هاش فانی هستن فقط همسفر ما هستن که این راه و بریم برسیم اون بالا اما اگه همسفرمون ما رو از هدفمون از راهی که قراره بریم غافلمون کرد چی پس همیشه سعی کن با دید باز همسفرت رو انتخاب کنی همگی ما مسافریم

  2. 3 کاربر از پست مفید robi تشکرکرده اند .

    robi (یکشنبه 30 مرداد 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 17:07]
    تاریخ عضویت
    1390-5-21
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,280
    سطح
    19
    Points: 1,280, Level: 19
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    مثل یه همکلاسی صمیمی باش سعی کن این حس رو تو خودت تقویت کنی که اون رفتنیه پاینده نیست اینجوری میتونی با خودت کنار بیای اگه موند که هیچ اگه نموند زیاد از رفتنش ناراحت نمیشی چون بخودت گفته بودی یه روزی میره.
    یعنی رابطمو کامل باهاش کات نکنم و سعی کنم به صورت یه دوست صمیمی و معمولی واسش باشم؟اما اینطوری بیشتر وابستش میشم ...و اگه بعدا بذاره بره نابود میشم... اصلا نمیتونم به یه اینچنین دختری امید داشته باشم ... همه چیز از جانب من تموم شدست ولی مطمئنم که وقتی برگرده از هر طریقی سعی میکنه دوباره این رابطه رو شکل بده اون موقع هست که نمی دونم چطور احساساتم رو کنترل کنم

  4. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    باید به قطع این ارتباط ادامه بدی.اگر کلاساتون گروه بندی می شه تو گروهی باش که همکلاس نشید.

  5. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 22 مرداد 90)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 اسفند 91 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1390-4-29
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,338
    سطح
    20
    Points: 1,338, Level: 20
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 61 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    منظورم و از صمیمیت اشتباهی برداشت نکن و عین یه دوست دختر براش نباش که دائم کنارش باشی منظورم اینه که هر وقت تو دانشگاه دیدیش نفرت و کینه دلت و پر نکنه افکارت تو رفتار و کردارت نماد پیدا نکنه به قول فرهنگ جان گروهتون و استادتون و واحدهاتون و یکی برندار و هر وقت هم برخورد کردی بذار به این واقعیت برسه که هر کسی ارزش دوست داشتن پیدا نمی کنه آدم تا یه چیزایی رو داره قدرش و نمیدونه وقتی از دستش داد و یا فاصله گرفت از داشته هاش قدر اونا رو میدونه پس جوری رفتار کن که واقعا ارزش وجودی توست نه جوری که مجبوری رفتار کنی در ضمن الان وقت آزاد بیشتری واسه فکر کردن داری واسه همین نگرانی ولی همین که ترم شروع شد خودت و مجبور کن که رو درسات بیشتر تمرکز کنی تا این موضوع

  7. 3 کاربر از پست مفید robi تشکرکرده اند .

    robi (شنبه 22 مرداد 90)

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    سلام COMPLETE عزيز



    1_اين دختر خانومي كه شما باهاش بودي و قصد ازدواج هم باهاش داشتي (كه خدا رو شكر قبل از اينكه دير بشه متوجه شدي مورد مناسبي برات نيست) قصد بازي دادن شما رو نداشته و الانم نداره.اينو مطمئن باش
    2)نميدونم چند سالشه ولي اينجور كه از حرفاي خودتون مشخصه هنوز شخصيتش تثبيت نشده و بهتره بگم به بلوغ عقلي و بلوغ اجتماعي نرسيده!
    3)شما معياراتون براي انتخاب ايشون به عنوان همسر آينده اصلا درست نبوده واين رو ميشه از حرفاتون توي پست5 متوجه شد
    4)احساسي كه بين شما و ايشون هست عشق نيست، دوست داشتنه و وابستگي.عشق با دوست داشتن خيلي فرق داره و مطمئن باشيد عشق واقعي بعد از ازدواج شكل ميگيره (البته اگه ازدواج براساس معيارهاي درست انجام شده باشه)
    5)اين خانوم شما رو دوست داره،دروغ هم نميگه، ولي خيلي از خواسته هاي ديگه اش ، همون طور كه خودتون گفتيد براش از شما مهمه تره .(متاسفانه)
    6)جواب سوالتون تو پست7: براي شناخت طرف مقابل لازم نيست كه آدم حتما باهاش رابطه داشته باشه مثل نامزدي و...اگه آدم معيارهاي خودش و انتظارش از زندگي مشترك و همسر آينده اش رو بدونه خيلي راحت تر و بهتر از اين دوست شدن ها و به اصطلاح نامزدي ها ميتونه همسر مناسب خودش پيدا كنه


    پيشنهاد من اينه كه فعلا صبر كنيد تا از اين ناراحتي و دلشكستگي دربيايد و يه كم آروم بشيد، بعد به موقع اش خودتون متوجه ميشيد كه توي دانشگاه وسركلاس ها چطور باهاش برخورد كنيد بهتره
    من فكر ميكنم شما الان بدجور حس شكست خوردن رو داريد ،اونم شكست تو عشق!!!


    درمورد برخوردتون سر كلاس و اينكه خاطراتتون زنده ميشه و ...robi عزيز نظر خوبي دادن
    اين خيلي خوبه كه تصميمتون براي قطع رابطه و فراموش كردنش جديه

    من با عشقي كه جووناي امروزي ازش دم ميزنن موافق نيستم و اعتقادي هم بهش ندارم و صرفا تو اينجور موارد عشق رو كلمه ي اختصار ميدونم! علاقه شديد قلبي

  9. کاربر روبرو از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده است .

    راحیل خانوم (شنبه 22 مرداد 90)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 17:07]
    تاریخ عضویت
    1390-5-21
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,280
    سطح
    19
    Points: 1,280, Level: 19
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    مرسی راحیل خانوم از حرفهای قشنگتون
    من فقط از این خیلی ناراحتم که چرا قبلا تا همین یک ماه پیش هم موافق ازدواجمون بود و همیشه تو اس ام اسامون حرفشو می زدیم اما یهو زد زیر همه چی!! این یعنی مسخره کردن من... این یعنی توهین به من ... نمی تونم ببخشمش... به هر حال دارم فراموشش میکنم و قصدم همینه... متاسفم که باید بگم لیاقت عشق منو نداشت به خدا خیلی خیلی عاشقش بودم و خاطرش واسم عزیز بود

  11. کاربر روبرو از پست مفید COMPLETE تشکرکرده است .

    COMPLETE (یکشنبه 23 مرداد 90)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 17:07]
    تاریخ عضویت
    1390-5-21
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,280
    سطح
    19
    Points: 1,280, Level: 19
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    میگم کتاب : آیا تو آن نیمه گمشده من هستی ؟ " از باربارا دی آنجلیس رو دارم می خونم واقعا داره خیلی بهم کمک میکنه و چشمام رو باز میکنه ... خدا رو شکر این رابطه پایان یافت و به ازدواج نکشید وگرنه بیچاره میشدم و حتما کارم به طلاق میکشید... این کتاب رو به همه توصیه میکنم فوق العادست

  13. 2 کاربر از پست مفید COMPLETE تشکرکرده اند .

    COMPLETE (یکشنبه 30 مرداد 90)

  14. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    Red face RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    سلام مجدد
    كتابي كه از باربارا دي آنجليس داري ميخوني كتاب خوبيه،چنتا كتاب ديگه هم داره،كه دوتاش معروف تر از بقيه اس و مفيد تر هم هست.رازهايي درباره زنان ...و رازهايي درباره ي مردان...اونا رو هم بخون.
    ولي خب همين خانوم دي آنجليس خودش با7،8 تا مرد نامزد بوده! ميدوني كه غربيا هم نامزدياشون چه جوريه؟ خيلي زحمت بكشن بعد از 3،2 تا بچه تازه ميرن كليسا و رسما ازدواج ميكنن!!!
    پس كتاباي نويسنده هاي غربي تو اين زمينه زياد خوب نيست،چون به هرحال ما مسلمونيم و ايراني،كلا فرهنگمون باهاشون فرق داره
    بهت پيشنهاد ميكنم تو كلاساي "دكتر شاهين فرهنگ" حتما شركت كني،ميگم حتما شركت كن چون لطف كلاساي دكتر فرهنگ به اينه كه خودت توشون باشي،البته اگه هم نتونستي فايلاي صوتي و تصويريش هست.بگردي پيدا ميشه
    "حاج آقا دهنوي" هم كه معرف حضور همه هستن،كتاباشونو بخون
    "دكتر حميد حبشي" هم خيلي خوبن،ولي بيشتر براي بعد از ازدواج و اينكه آدم با همسرش بشينه پاي صحبتاشون
    موفق و خوشبخت باشي

  15. 2 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (یکشنبه 30 مرداد 90)

  16. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 17:07]
    تاریخ عضویت
    1390-5-21
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,280
    سطح
    19
    Points: 1,280, Level: 19
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    پس كتاباي نويسنده هاي غربي تو اين زمينه زياد خوب نيست،چون به هرحال ما مسلمونيم و ايراني،كلا فرهنگمون باهاشون فرق داره
    درسته فرهنگ ما کاملا فرق میکنه اما می تونیم از کتابهای باربارا و مطالبش با فرهنگ و معیارهای خودمون استفاده کنیم.اون دو کتاب دیگه هم که گفتی دارمشون دارم میخونم

  17. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: تمومش کردم!! کمکم کنید تحمل کنم

    complete عزیز به نظرم باید شاکر باشی که قبل از جدی شدن رابطه ایشونو شناختی.صرف نظر از بقیه موارد پیش امده ريا،به نظر من زندگی با یه دختر پرتوقع کار خیلی اشتباهیه.دختری که توقعش بالاست نمیشه باهاش زندگی کرد چون میتونه ده تا مشکل ایجاد کنه البته این نظر منه من خودم به شخصه بعد از یک سال عقد حتی یه هزار تومنی هم ازش نخواستم با اینکه وضع مالیش خوبه و دیوانه بار همدیگه رو دوست داریم این شده زندگیم، میدونم که تاپیکمو خووندی. دیگه یه دختر دمدمی مزاج که هی رنگ عوض میکنه بماند.............
    بهش فکر نکن شاید لحظه اول دیدنش سخت باشه ولی تحمل کن به یه زندگی جدید با یه دختر که دوست داره وارزشتو میدونه و حاضر نیست به خاطر جاذبه های خارج تنهات بذاره فکر کن.قیمت خودت رو بدون

    complete عزیز به نظرم باید شاکر باشی که قبل از جدی شدن رابطه ایشونو شناختی.صرف نظر از بقیه موارد پیش امده ،به نظر من زندگی با یه دختر پرتوقع کار خیلی اشتباهیه.دختری که توقعش بالاست نمیشه باهاش زندگی کرد چون میتونه ده تا مشکل ایجاد کنه البته این نظر منه من خودم به شخصه بعد از یک سال عقد حتی یه هزار تومنی هم ازش نخواستم با اینکه وضع مالیش خوبه و دیوانه وار همدیگه رو دوست داریم این شده زندگیم، میدونم که تاپیکمو خووندی. دیگه یه دختر دمدمی مزاج که هی رنگ عوض میکنه بماند.............
    بهش فکر نکن شاید لحظه اول دیدنش سخت باشه ولی تحمل کن ،به یه زندگی جدید با یه دختر که دوست داره وارزشتو میدونه و حاضر نیست به خاطر جاذبه های خارج تنهات بذاره فکر کن.قیمت خودت رو بدون

  18. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (جمعه 28 مرداد 90)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.