به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    دوست عزیز
    مخالفت خانواده رو دلیل جواب منفیت بگو و دلیلی هم نداره که بخواهی زیاد توضیح بدی قراره جواب آره و یا نه بگی بیخود طول و تفسیر نده.
    قبل از سفرهم بهش بگو و با فکر آروم برو مسافرت و گرنه تو مسافرت هم مرتب فکرت درگیرش هست.و زیاد لذتی از مسافرت نمی بری.

  2. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اسفند 90 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,845
    سطح
    25
    Points: 1,845, Level: 25
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 29 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من


    1- نمي دونم موضوع رو از خودش بپرسم يا نه؟؟؟؟؟؟؟ .....
    عزیزم ، این موضوع در ابهام نمونه بهتره ... چون هرچقدر بیشتر درابهام بمونه برات بزرگتر میشه در حالی که شاید برات توضیحات کافی بده و قانعت کنه... بهر حال هر مسءله ای باید حل بشه ...تا مسکوت بمونه
    شروع کن از صداقت صحبت کردن و خواسته هات در این مورد مهم ، بعد به این موضوع اشاره کن وازش بپرس
    ولی به این نکته توجه کن که هیچ کدوممون بی نقص نیستیم وممکنه درمورد ارزشی داد سخن بگیم و فرداش شرایطی پیش بیاد که همون کار ازما سربزنه
    پس عزیز دل ، شک وتبدیل به اتهام و اتهام تبدیل به جرم نکنیم
    بعد که صحبت کردی ... با توجه به مصلحتی که میبینی

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    اگه بخوام بهش جواب رد بدم ، نمي تونم اختلاف سني رو بهونه كنم ، چون از اول سنش رو مي دونستم . چطوري بگم نه ؟
    خب نشستين فكر كردين،مشورت كردين،..به اين نتيجه رسيدين كه اين اختلاف سني مناسب نيست!به همين سادگي!

  5. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    mehrdad_m (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 آذر 90 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-01
    نوشته ها
    319
    امتیاز
    2,559
    سطح
    30
    Points: 2,559, Level: 30
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    346

    تشکرشده 358 در 196 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    شما میتونید بگید خانوادتون راضی نیستن این خیلی دلیل خوبیه چرا نمیگی؟
    قبل از سفر بگو اینقدر سخت نگیر

  7. کاربر روبرو از پست مفید hamdam 96 تشکرکرده است .

    hamdam 96 (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 مرداد 90 [ 08:09]
    تاریخ عضویت
    1390-5-18
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,240
    سطح
    19
    Points: 1,240, Level: 19
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    سلام دوستان .
    ديروز حدوداً 45 دقيقه در محل كار تلفني باهاش صحبت كردم . تصميم گرفتم به خاطر كنجكاوي خودم هم شده و اينكه بعد پشيمون نشم كه زود قضاوت كردم ، كليه ابهامامو ازش بپرسم . رك و راست در مورد خانوادش ، جريان برادرش و اخلاق مادرش و هر چيزي كه باعث مي شد به صداقتش شك كنم ازش پرسيدم . قبلش هم براش روشن كردم كه چقدر صداقتش برام مهمه . خب اونم خداييش تمام چيزاي خانوادگيشونو برام توضيح داد ( حتي بيشتر از اوني كه مي دونستم ) . تا حدودي فهميدم كه خانوادشون ضربه1 كلاغ 40 كلاغ فاميل رو خوردن و قانع شدم اما تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها .... ديروز گفت برا شناخت بيشتر بايد كلي سوال ازم مي پرسيده ( منم مي خواستم ازش بپرسم ) ولي چون تو محيط كار نمي شه ، اونا رو نوشته . 107 تا سوال ( در مورد همه چي ) اورد بهم داد و گفت منتظر سوالات هستم. بهش گفتم هنوز نمي دونم اين موضوع چقدر ادامه پيدا مي كنه ( من نظرم 50-50 ست ) مي رم مسافرت ، هم در مورد سوالات و هم تمام اتفاقات اين دو ماه فكر مي كنم .چون اون خيلي هم وابسته ( به گفته خودش دلبسته ) شده شايد بعد از 2 هفته نديدن من با جواب منفي راحتتر كنار بياد ( البته چون وابسته اش نشدم خيلي هم فكرم درگير نيست ) دوست دارم تو حرم امام رضا( ع) تصميمو بگيرم و مثبت يا منفيشو وقتي برگشتم بهت اعلام مي كنم . ( اگه الان بگم فكر مي كنه تحت تاثير چيزايي كه شنيدم تصميم گرفتم ).
    راستي بچه ها يكي از دوستاي صميميم ( همكارم هم هست ) يكسال پيش در حالي كه با شوهرش 15 سال اختلاف سني داشت ازدواج كرد .( 26-42 ) الان خيلي خوشبختن ، خيلي ازش مشورت گرفتم و ميگه تو مي توني با مشكلات اختلاف سني كنار بياي و اگه اصول اصلي تون يكي باشه مشكلي پيش نمي ياد . از يه طرف دوستمو مي بينم و از طرفي همه مي گن نه ......چيكار كنم ؟؟؟پشيمون نمي شم ردش كنم ؟؟؟؟؟

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    راستي بچه ها يكي از دوستاي صميميم ( همكارم هم هست ) يكسال پيش در حالي كه با شوهرش 15 سال اختلاف سني داشت ازدواج كرد .( 26-42 ) الان خيلي خوشبختن
    -اولا كه اونها تازه 1 سال هست كه ازدواج كردن(دوره "عزيزم گفتن و جانم شنفتن"!!!) و هنوز شب درازه...!!!

    -ثانيا از روي ظاهر زندگي و حتي گفته ي شخص،نميشه فهميد طرف واقعا خوشبخت هست يا نه!!

    -راستي به نظر من توي حرم امام رضا تصميم نهايي رو نگيريد! اونجا غرق احساسات خواهيد شد و معلوم نيست كه تصميم درستي گرفته بشه..!

    -بازم ميگم ،شما به اون آقا دلبسته شدين! وگرنه،اين همه،همه دارن ميگن اين اختلاف سني مشكل ساز هست، تا الان بايد بيخيال ميشدي ولي ظاهرا گوش شما به اين حرفا بدهكار نيست!

    به هر حال انشاالله كه تصميم درستي بگيري

  10. 4 کاربر از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده اند .

    mehrdad_m (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 آذر 90 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-01
    نوشته ها
    319
    امتیاز
    2,559
    سطح
    30
    Points: 2,559, Level: 30
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    346

    تشکرشده 358 در 196 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    شما الان دارید خودتونوتوجیه میکنید چون به این آقا نمیتونید بگید نه چون اینقدر تحت تاثیر احساسات این آقا هستید نمیتونید واقعیت رو ببینی
    دوستی پیدا کن که اختلاف سنیشون بالاست و 10-15 ساله ازدواج کردن
    عزیزم شما نمیگم وابسته اید ولی از ابراز علاقه های این آقا خوشتون اومده داری خام میشی
    داری دنبال راهی میگردی که خانوادت و افراد این تالار رو مجاب کنی که یکی بگه به هم میاید
    بخدا ازدواج با کسی که سنش به شما بخوره خیلی طراوت و لذتش بیشتره
    پس فردا بچت بخواد بره مدرسه خجالت میکشه بگه این بابامه اینقدر احساسی تصمیم نگیر

  12. 2 کاربر از پست مفید hamdam 96 تشکرکرده اند .

    hamdam 96 (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 02:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-07
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,616
    سطح
    23
    Points: 1,616, Level: 23
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 27 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    نقل قول نوشته اصلی توسط roya_sh

    راستي بچه ها يكي از دوستاي صميميم ( همكارم هم هست ) يكسال پيش در حالي كه با شوهرش 15 سال اختلاف سني داشت ازدواج كرد .( 26-42 ) الان خيلي خوشبختن ، خيلي ازش مشورت گرفتم و ميگه تو مي توني با مشكلات اختلاف سني كنار بياي و اگه اصول اصلي تون يكي باشه مشكلي پيش نمي ياد [/b]
    ببخشيد،ولي مثل اين مي مونه كه شما بگيد فلاني "مرگ موش" خورد و زنده موند،پس منم بخورم!!

    در ضمن: 16=26-42

  14. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: ترديد در انتخاب همكار خواستگار من

    رویا خانم،

    به غیر از مساله اختلاف سنی و مخالفت خانواده تون، مساله اینکه چرا این آقا تا این سن مجرد مونده هم مهم هست.

    چه دلیل یا دلایلی باعث شده که تا 38 سالگی ازدواج نکنند؟ مردی که تا این سن ازدواج نکرده احتمال اینکه مشکلاتی داشته باشه زیاده. بهش فکر کن.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.