سلامنوشته اصلی توسط hamdam 96
با ماموریت ها مشکل دارم ولی برای خانم شاغل داشتن باید شرایطش رو هم پذیرفت
سلامنوشته اصلی توسط hamdam 96
با ماموریت ها مشکل دارم ولی برای خانم شاغل داشتن باید شرایطش رو هم پذیرفت
با سلام خدمت دوستان عزیز
دوست عزیز مهاجر بینشان با توجه به :
از حرفها و راهنماییهاتون ممنونمنوشته اصلی توسط مهاجر بینشان
اما وقتی طرفت خودش رو اینطور معرفی میکنه (بالا نوشته بودم) و در خواست هاشو میگه که من اینطوریم چه ارتباطی با ملاک های من داره؟ من ایشون رو دیدم و پسندیدم و خانوادشو میشناسم و مسائلی دیگه ولی بعد از همه اینها- این مطالب مطرح شده و من الان در این وضعیت قرار گرفتم از قبل که نمیدونستم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)