سلام
با پسری آشنا شدم و قصد ازدواج کردیم بعد از چند ماهی آشنایی به خواستگاری من اومد پدرم وقتی دیدش به دلیل ظاهر او (البته از نظر من ظاهر بدی نداره )ازش خوشش نیومد و برای ازدواج ما امروز فردا می کنه یا بهانه تفاوت سنی رو می یاره که هم سنید ( 6 ماه تفاوت داریم) مشکل سازه براتون. خلاصه ما الان 3 ساله با همیم و نمی دونم چرا اینطوری شد ولی تو احساسات الان چند ماهی هست غرق شدیم و با هم رابطه داشتیم نشد جلو خودمو بگیرم همه چی اتقاقی بود یه لحظه به خودم اومدم دیدم داریم چه کاری می کنیم . ولی کار از کار گذشته بود من خیلی دوستش دارم اون هم همینطور الان موندم چی کار کنم اصلا به اینکه ممکنه ازدواج نکنیم فکر نکردم حتی بین خودمون صیقه هم خوندیم. الان چی کار کنم با پدرم؟ خانواده خودش کاملا راضی هستند الان تو فامیلشون همه منو عروسشون می دونن اما پدر من .... پدر من فقط نظز خودش مهمه می ترسم مانع ازدواج ما بشه در اونصورت چی کار کنم؟ این پسر اولین کسی بود که وارد زندگی من شد آخرین نفر هم باید باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)