به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    کاری که فکر می کنی درسته رو انجام بده کسی نمی تونه اعتقاد شما رو عوض کنه و نباید هم سعی کنه مگر اینکه اون اعتقاد اشتباه باشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده است .

    matin_female_1988 (یکشنبه 26 تیر 90)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    سلام. ممنونم دوستان از راهنمایی هاتون.با شناختی که از خودم دارم فکرامو کردم. احتمالا منظورش اینه که با احساسم کنار بیام، نه اینکه سرکوبش کنم. آخه من در دنیای واقعی خیلی مغرور و بیخیال و منطقی ام، اما در دنیای رویاهام، خیلی حساسم و همیشه با افکارم درگیرم. فکر میکنم منظورش اینه که مانع احساسم در دنیای واقعی شم و اون رو بروز بدم. من نمیدونم این دو دنیا چه جوری با هم در من قرار گرفتن. دنیایی پر از احساسات و دنیایی پر از منطق خشک و البته بینشون هیچ تعادلی نیست. ولی خب من یه عمر با این چهره زندگی کردم، چه جوری یهویی رمانتیک بشم؟

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-24
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,442
    سطح
    21
    Points: 1,442, Level: 21
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 92 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    سلام خانمی!

    راستش به نظر من مشاور منظورش این بوده که سعی کن به اقایون هم فکر کنی..مثلا به همکلاسیات دقت کن،ببین چه طور ادمایی هستند؟

    مثلا::سعی کن تو ذهن خودت از همسر ایندت و تیپ و ظاهرش با توجه و کمک به عرفی که تو جامعه دیده میشه از اقایون یک پیش فکر اولیه داشته باشی.

    به نظر من همون طور که خانم ها خیلی عجیب هستند ، اقایون هم خیلی عجیب هستند!...اینکه شما میگید اصلا دقت نمی کنید احتمالا مشاور شما رو نگران کرده!....شما اگر بتونید با همون رفتار منطقی (و نه رمانتیک که گفتید) با اقایون ارتباط اجتماعی بر قرار کنید خیلی خوبه تا به اون جمله من که گفتم"اقایون هم عجیب هستند"برسید و یک سری مهارت ها رو کسب کنید.
    من یادمه با یکی از هم کلاسی های خانمم کار تحقیقاتی میکردیم در حالی که با هم صمیمی هم بودیم ،همه فکر میکردند ما یه نوع دیگه دوستیم،اما واقعیت این بود که ایشون و من خیلی رعایت میکردیم و واقعا یکی از بهترین دوست های من بودند و مشکلات هم رو رفع میکردیم و در اخر هم با هم مقاله دادیم.هم ایشون و هم من کلی هم در رفتار هامون با جنس مخالف مهارت کسب کردیم.پس به نظر من میشه رابطه سالم بر قرار کرد

    مطمئنا رابطه نباید احساسی باشه،ولی اگر نظر من رو میخواهید حتما سعی کنید تو محیط های سالم مثل داشنگاه با اقایون ارتباط بر قرار کنید.

  5. 4 کاربر از پست مفید DR_BINGO تشکرکرده اند .

    DR_BINGO (یکشنبه 26 تیر 90)

  6. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    ممنونم ازتون. اتفاقا من ارتباط سالم زیاد دارم، هم تو محیط کار و هم تو محیط موسیقی و ... اما فقط احساسی بهشون پیدا نمیکنم. پس نیازی نیست در این روند تغییری ایجاد کنم؟

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-24
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    1,442
    سطح
    21
    Points: 1,442, Level: 21
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    91

    تشکرشده 92 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط shabe barooni
    ممنونم ازتون. اتفاقا من ارتباط سالم زیاد دارم، هم تو محیط کار و هم تو محیط موسیقی و ... اما فقط احساسی بهشون پیدا نمیکنم. پس نیازی نیست در این روند تغییری ایجاد کنم؟
    من مشاور نیستم.امیدوارم مشاورین سایت نظر کارشناسی بدهند.
    اما به نظر من:
    احساسات بین 2 جنس مخالف انرژی بسیار زیادی از هر 2 طرف میگیره که به نظر من قبل ازدواج بهتره این انرژی روی استعداد هاتون تمرکز پیدا کنه.البته شما نباید طوری این احساسات رو سرکوب کنید که بعدا ها نتونید ازش استفاده کنید ودچار ضعف بشید.
    اگر الان در حال تحصیل هستید و بیشتر روی خودشناسی کار میکنید،استعدادهایی که دارید ر. شکوفا میکنید(مثل موسیقی که گفتید)مطمئنا ضرر نمیکنید تا اینکه با بر قراری رابطه احساسی با یک پسر دیگه انرژی مضاعف (که در سن و سال شما هست) رو هدر بدید.

    پاورقی:
    گفتید موسیقی،خوش بحال شما که وقت دارید و یاد میگیرید.الان موقعش هست .چند سال دیگه اصلا وقت و مهم تر از اون تمرکز کافی نخواهید داشت برای اینکار!(حالتی که برای من رخ داده!)

  8. کاربر روبرو از پست مفید DR_BINGO تشکرکرده است .

    DR_BINGO (یکشنبه 26 تیر 90)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 شهریور 90 [ 21:58]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,060
    سطح
    27
    Points: 2,060, Level: 27
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط DR_BINGO
    سلام خانمی!
    مطمئنا رابطه نباید احساسی باشه،ولی اگر نظر من رو میخواهید حتما سعی کنید تو محیط های سالم مثل داشنگاه با اقایون ارتباط بر قرار کنید.
    محیط سالم؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    دانشگاه تنها چیزی که نداره محیط سالمه من نمیدونم منظور شما از مجیط سالم چیه؟!!!!

    در مورد تمایلات و خیال پردازی در مورد جنس مخالف هم خب همه با هم فرق دارند من تا الان که هیچ تمایل جنسی به جنس مخالف نداشتم به حدی که مشاورم می گه تو به احتمال 90% همجنس گرایی!!!!!!! در حالی که نیستم من فقط آدم اجتماعی و برون گرایی نیستم الان 2 ساله که دارم می رم دانشگاه روی هم 5 نفر رو هم نمی شناسم!!!!
    اما آرووم آرووم پرسون پرسون دارم یه پیشرفت هایی می کنم
    در ضمن هیچ وقت به محیط دانشگاه به عنوان یک محیط سالم نگاه نکن چون نیست!

  10. کاربر روبرو از پست مفید mojarrad تشکرکرده است .

    mojarrad (یکشنبه 26 تیر 90)

  11. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    ممنون . با این وجود من از پاسخ های شما دوستان اینچنین برداشت کردم که:

    - تعامل اجتماعی آری ولی ارتباط خیر.
    - شناخت آری ولی علاقه خیر.
    - توجه آری ولی رویاپردازی خیر.

    اگر نتیجه گیریم اشتباهه، لطفا تذکر بدین. ممنونم.


  12. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    من فرصت نکردم همه نظرها رو بخوانم.

    شما بالاخره یک روز یک پسر رو خواهی دید که تمام این احساسات رو در شما زنده خواهد کرد.
    فقط باید خیلی اون لحظه حواست جمع باشه و درست در رابطه با زندگیت تصمیم گیری کنی.

    با توجه به این سوالی هم که در تاپیک دیگری در رابطه با عشق و میل جنسی پرسیده بودی، من کمی احساس کردم شما این مسئله رو "ناپاک" می دانی. شاید این یک تفکر اشتباه باشه و باعث بشه که شما از ازدواج دوری کنی.
    اگر حدس من درست باشه، باید روی این مسئله کار کنی و فکرت رو اصلاح کنی.

    با این وجود فکر می کنم هنوز خیلی فرصت داری. اشکالی ندارد اگر فعلاً میل به ازدواج نداری.
    پس به خودت و زندگیت و کارهایی که دوست داری برس تا شرایط ازدواج فراهم شود.

  13. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (یکشنبه 26 تیر 90)

  14. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    453
    امتیاز
    4,461
    سطح
    42
    Points: 4,461, Level: 42
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,177

    تشکرشده 2,204 در 465 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!

    ممنونم آقا حامد. نه مشکلی از این لحاظ نیست. اونجا من راجب عشق صحبت کردم و گفتم که بین عشق با علاقه و دوست داشتن و وابستگی و عادت، همه و همه فرق میذارم.
    اما رابطه ی قبل از ازدواج رو اشتباه میدونم و معذب میشم از توجه کردن و فکر کردن به پسرای اطرافم. (عذاب وجدان میگیرم). همچنین لزومی نمیبیم جز برای ازدواج به کسی فکر کنم .

    بعد از ازدواج که ثواب هم داره.

  15. 2 کاربر از پست مفید shabe barooni تشکرکرده اند .

    shabe barooni (یکشنبه 26 تیر 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. متوجه ارتباط خواهرم بایک پسرشدم!چکارکنم؟
    توسط گندم. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 آبان 95, 17:35
  2. ناتوانی در پاسخ به درخواست ازدواج پسرخاله
    توسط دوراهی1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 شهریور 93, 09:58
  3. نحوه برخورد خانواده با دوستی دختر و پسر (متوجه ارتباط برادرم با دختری شدم)
    توسط زهرا 67 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 آذر 91, 18:01
  4. توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!
    توسط rose22 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 دی 89, 21:41
  5. مشكل توالت رفتن پسرم رو چطور حل كنم؟
    توسط گلپر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 خرداد 87, 22:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.