سلام . عزيزان خواهش ميكنم كمكم كنيد. من ايران زندگي نميكنم. 5 ساله با همسرم ازدواج كردم و دو تا بچه دارم. همسرم فردي مسئوليت ناپذيره و سر هيچ كاري نميمونه. تو اين 5 سال 20 تا شغل عوض كرده و آخر سر جز بدهي هيچي نداره. همچنين خيلي ولخرج و دست و دل بازه. آنقدر از دست طلبكاراش متواري شد تا اينكه به خاطر بدهي هاش، منو ترك كرد و از اينجا رفت يه كشور ديگه. حالا كه رفته، از من ميخواد شغل و زندگيمو رها كنم و به اميد آينده اي نا معلوم برم پيشش. اما من ميدونم اون هرجا بره همينه كه هست و من هم اونجا بدون پشتيبان داغون ميشم. مدت هاست رابطه مون قطع شده. من يه بار طلاق گرفتم و خيلي ضربه ديدم و حالا هم دو تا بچه دارم، نميتونم ازش جدا شم . اون ديگه هيچ وقت بر نميگرده. من نميخوام بچه هام بدون پدر بزرگ شن. در ضمن خونه رو من ميچرخونم و خرج خونه رو در ميارم. اگه برم اونجا نميتونم درآمدي داشته باشم و از پس بزرگ كردن اين بچه ها بر بيام. اگه برم اونجا و باز هم بدهي بالا بياره و بره زندان، من تنها با دوتا بچه چيكار كنم؟
خواهش ميكنم كمكم كنيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)