دل عزیز اینکه دلت می خواد شوهرت درخطر نباشه خیلی خوبه و می تونی با همین لحن ازش بخواهی که در کنار اینکه داره همین کارش رو انجام می ده، دنبال کار بهتری هم باشه.
اما در مورد تحصیلات؛
یه سوال دارم وقتی شوهرت اومد خواستگاریت، تحصیلاتش چی بود؟
چرا راضی شدی با اون سطح تحصیلات زنش بشی؟
چی شده که الان خواسته ات عوض شده؟ صرفا دیدن پیشرفت تحصیلی اطرافیان؟ آیا این اسمش چشم و هم چشمی نیست؟ می دونی چشم و همچشمی چه آثار سوئی تو زندگی داره؟ نباید اجازه بدی اسیرش بشی؟
می گی شوهرت 11 ساعت کار می کنه، پس وقت زیادی برای درس خوندن نداره. تازه بر فرض اینکه استعداد و تواناییش رو هم داشته باشه.
ببین خانمی اگه مجرد بودی و خواستگار برات اومده بود و ازش قول گرفته بودی که به شرط ادامه تحصیل و گرفتن مدرک بالاتر زنت می شم. بهت می گفتم غلطه! بشین فکراتو بکن اگه همیجوری می خواهیش زنش شو و اگه تحصیل خیلی برات مهمه صبر کن تا اول مدرکشو بگیره و بعد زنش شو.
نمی دونم منظورم رو گرفتی یا نه؟
عزیزم بشین خواسته هات رو بازنگری کن. بعضیهاش غیرمنطقیه و لازمه حتی از ذهنت هم حذفش کنی و بذار فقط اونهایی باقی بمونه که منطقی و قابل دستیابی است. اون وقت هم شوهرت با انبوهی از خواسته روبرو نمی شه که ناگزیر به هیچکدومشون بخاطر زیادیشون بها نمی ده و هم وقتی خواسته ای قابل دستیابی و منطقی و مفید باش، میشه تمام فکر و ذهن رو متمرکز اون کرد و برای رسیدن بهش تلاش کرد.
ببخشید من یه پستی اینجا گذاشتم که الان نیست!!!!!!!!
تو ارسالهای خودم که سرچ می کنم، هست ولی روش کلیک می کنم فقط به این تاپیک منتقل میشه و پستم رو نمی بینم!
علت چیه؟!
![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)