سلام بر همه‌ی عزیزان
یكیو دیدم پسندیدم. دختر با شخصیت و خوبی به نظر میادبیست و شش سالشه و دوسال از من بزرگتره. اما وقتی اسمشو تو اینترنت سرچ كردم عكس بدون روسریشو تو فیس بوك دیدم. تو یه سایت همسریابی خارجی هم عضو بود و علت عضویتشو «going to movie with a man 28-32 years old» عنوان كرده بود. یعنی رفتن به سینما با یك مرد بیست و هشت الی سی ساله. البته من فكر میكنم هدف از عضویتش فقط سرگرمی بوده. به نظر شما با همچین كسی میشه ازدواج كرد؟