به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    پس شما میخواین نامزد کنین با اون آقا درسته؟

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 تیر 90 [ 11:40]
    تاریخ عضویت
    1390-4-11
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,199
    سطح
    18
    Points: 1,199, Level: 18
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question خيلي فكرم مشغوله.درخواست كمك فوري دارم.

    با سلام و خسته نباشيد خدمت همه دوستان و كاربران فعال اين سايت.
    راستش من اولين باره كه در اين سايتمطلب ارسال ميكنم ولي نميدونم مشكلي كه دارم رو تو كدوم قسمت بايد ارسال كنم.

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 مهر 90 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-31
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,166
    سطح
    28
    Points: 2,166, Level: 28
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    اتفاقن بدترین کار اینه که صیغه بشن.چون این محرمیت جرات طرفینو برای روابط آنچنانی بیشتر می کنه بعدش اگر

    ازدواج صورت نگیره بعدش دحتر ضربه خورده دختر ناراحت.

    سپیده گفتی با توجه به فرهنگ نمی شه چیزی رو قایم کرد منم گفتم از این بابت مشکلی ندارم قایم کنید.
    حالا اگه این روابط صورت نگیره چی ؟؟نمیدونم بالاخره میگن نمیشه که هر بار با چادر نشست و صحبت کرد یا حتی همین صحبت هم میتونه تا این حد هم مشکل داشته باشه ،نمیدونم مادرم میگه که اشکالی نداره میگید چی کار کنم؟؟یعنی باهاشون برم بیرون یا صحبت کنم و ... هیچ گناهی نداره؟؟





    نقل قول نوشته اصلی توسط سارابختیاری
    پس شما میخواین نامزد کنین با اون آقا درسته؟
    اگر قبول کنن درسشون ادامه بدن و خدا هم بخواد آره.البته هیچ نمی شناسمشون و میخوام تو این مدت فقط رو شناخت خود و خانوادشون باهاشون رفت و آمد داشته باشیم.

  4. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    حالا اگه این روابط صورت نگیره چی ؟؟نمیدونم بالاخره میگن نمیشه که هر بار با چادر نشست و صحبت کرد یا حتی همین صحبت هم میتونه تا این حد هم مشکل داشته باشه ،نمیدونم مادرم میگه که اشکالی نداره میگید چی کار کنم؟؟یعنی باهاشون برم بیرون یا صحبت کنم و ... هیچ گناهی نداره؟؟

    عزیزم اینو باید از سایت تبیان بپرسی که گناه داره یا نه ولی تا اونحا که من می دونم اگر ارتباطات در حد شناخت باشه و به دلبری و دل بردن و این چیزها کشیده نشه گناه نداره. چه اشکالی داره هر دفعه با چادر بشینید. اینکه می خواهید اشنا بشید حتما این احتمال هم دادید که ممکنه این وصلت صورت نگیره. پس هر چی صمیمیت کمتری ایجاد بشه بهتره.

    حتما هم رفت و امد خانوادگی بکنید. وقتی میرید زیر یک سقف اونوفت می فهمید من چی می گم. پسرها و دخترها در مسائلی که در زندگی مشترکشون پیش میاد بیشترشون از تربیت خانوادگیشون تبعیت می کنند.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  5. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 15 تیر 90)

  6. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    لازم نیست حتمن چادر سرت کنی.با بلوز شلوارم بشینی مشکلی پیش نمیاد فوقشم یه شال می کنی سرت.

    نه؟مانتو بپوش مانتوهای الآنم که از لباس خونه راحت ترن.درضمن پسر باید بتونه فیزیک بدنی دخترو ببینه تا بتونه بر اون

    اساسم تصمیم بگیره.

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 94 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    5,807
    سطح
    49
    Points: 5,807, Level: 49
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 1,724 در 298 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    لازم نیست حتمن چادر سرت کنی.با بلوز شلوارم بشینی مشکلی پیش نمیاد فوقشم یه شال می کنی سرت.

    فوقش یه شال سر کنه سرش؟خب وقتی ایشون اسم چادر میارن حتما ادم معتقدین که این حرفو میزنن،مگه خاستگار بودن طرف باعث محرم شدنش میشه اقا فرهنگ؟

    نه؟
    ،بنظر من،نه
    مانتو بپوش مانتوهای الآنم که از لباس خونه راحت ترن.درضمن پسر باید بتونه فیزیک بدنی دخترو ببینه تا بتونه بر اون

    اساسم تصمیم بگیره.
    در مورد مانتو،اره چه اشکالی داره مانتو با حفظ حجاب کامل بپوشه،البته بستگی به اعتقادات خود خانوم داره،ولی در مورد دیدن فیزیک بدنی نمیدونم چی بگم!


  8. 3 کاربر از پست مفید shayana تشکرکرده اند .

    shayana (دوشنبه 27 تیر 90)

  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 مهر 90 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-31
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,166
    سطح
    28
    Points: 2,166, Level: 28
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    [color=#FF4500]

    وقتی میرید زیر یک سقف اونوفت می فهمید من چی می گم. پسرها و دخترها در مسائلی که در زندگی مشترکشون پیش میاد بیشترشون از تربیت خانوادگیشون تبعیت می کنند.
    بله چشم deljoo_deltang حتما به حرفاتون گوش میدم با اینکه دختر احساساتی هستم حتما مراقبم دوست عزیز .
    منظورتون از جملاتی که نقل قول کردم هم نفهمیدم


    دوستای عزیز از همگی ممنونم به خاطر صحبت هاتون،اما من هنوز نفهمیدم با اینکه دخترای فامیلمون مذهبی هم هستن چرا صیغه محرمیت می خونن همون اول !!! البته با استدلالهای شما به این نتیجه رسیدم که نیازی نیست :)


  10. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 مهر 90 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-31
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,166
    سطح
    28
    Points: 2,166, Level: 28
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    سلام به همگی،من چند تایی سوال دارم ممنون میشم کمکم کنید:
    1-میخواستم بدونم تا چه حد باید و یا اینکه میشه با خانواده همسر صمیمی شد ،منظورم اینه که من همیشه دوست داشتم مثل خانواده خودم باهاشون رابطه داشته باشم،حالا دوست دارم نظر شماها هم بدونم ،میشه تا همین اندازه باهاشون برخورد داشت یا خیر؟!
    کلا چه چیزایی خوبه همیشه مدنظر داشته باشم؟
    رابطه هام تا چه حد باشه؟تا چه حد میشه اعتماد داشت؟
    2-هنوز بهشون جواب اولیه ای ندادم که بخوان برای خواستگاری رسمی منزل ما بیان راستش رو بخواید بار اول مادر و خواهرهاشون اومدن که خوب از دارایی ها و شغل پسرشون و اعتقاداتشون گفتن اینکه آدم مذهبی هستن در صورتی که ظاهر خواهرهاشون این رو نشون نمیداد چه طور میشه؟؟

    (،با ادامه تحصیل من هیچ مشکلی نداشتن و کلی هم استقبال کردن و گفتن پسرشون هم قصد داره ادامه تحصل بده ).
    3-و مرتب از معیارهای من می پرسیدن نمیدونم گیج شدم من ایده هام و معیارهام رو باید با خانواده یا خود اون آقا در میون بذارم؟؟!
    4-دوستای عزیز،گفتن که من باید به شهری که پسرشون اونجا کار میکنه و البته خودشون هم سکونت دارن برم 4 ساعتی تا شهر ما فاصله داره من هم به خانواده ام وابستگی دارم به نظرتون این مساله بعد ها چه مشکلی میتونه برام به وجود بیاره؟؟
    با تشکر فراوان از توجهتون

    اینو هم یادم رفت بگم در حینی که از برادرشون تعریف میکردن گفتن که مدتیه دختر خانمی پا پیچ برادرشون شده که ازشون خواستگاری هم کردن (بر عکس دختره از پسره) که گویا جواب رد دادن برادرشون ،حالا موندم چه دلیلی برای گفتن این صحبتها داشت و اینکه چه طور همچین اتفاقی ممکنه رخ بده؟؟

  11. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 مهر 90 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-31
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,166
    سطح
    28
    Points: 2,166, Level: 28
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    دوستای عزیز کسی نظری نداره؟؟
    پیشاپیش ممنونم.

  12. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 31 تیر 90 [ 15:37]
    تاریخ عضویت
    1390-4-29
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,286
    سطح
    19
    Points: 1,286, Level: 19
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    -میخواستم بدونم تا چه حد باید و یا اینکه میشه با خانواده همسر صمیمی شد ،منظورم اینه که من همیشه دوست داشتم مثل خانواده خودم باهاشون رابطه داشته باشم،حالا دوست دارم نظر شماها هم بدونم ،میشه تا همین اندازه باهاشون برخورد داشت یا خیر؟!
    کلا چه چیزایی خوبه همیشه مدنظر داشته باشم؟
    رابطه هام تا چه حد باشه؟تا چه حد میشه اعتماد داشت؟
    بستگی به طرفتون داره. ولی تا زمانی که شناخت کامل از تک تک اعضای خانواده همسر به دست نیاورده اید، از نوع روابط بین اون ها آگاه نشده اید، قدرت هر یک را در پیش برد موتور خانواده محک نزده اید، بهتره با حفظ احترام، به اونها نزدیک بشید، ولی فاصله مطمئن رو هم حفظ کنید و اعتماد بی دلیل هم نکنید.

    هنوز بهشون جواب اولیه ای ندادم که بخوان برای خواستگاری رسمی منزل ما بیان راستش رو بخواید بار اول مادر و خواهرهاشون اومدن که خوب از دارایی ها و شغل پسرشون و اعتقاداتشون گفتن اینکه آدم مذهبی هستن در صورتی که ظاهر خواهرهاشون این رو نشون نمیداد چه طور میشه؟؟

    (،با ادامه تحصیل من هیچ مشکلی نداشتن و کلی هم استقبال کردن و گفتن پسرشون هم قصد داره ادامه تحصل بده ).
    این نشون میده اون ها شما رو پسندیده اند. از شما هم در مورد نوع پوشش توقعی در حد خودشون دارند. مذهبی بودن یک معیار کمی نیست. هرکس مذهبی بودن رو یک جور تعریف می کنه که ممکنه با تعریف نفر دیگری فرق داشته باشه

    و مرتب از معیارهای من می پرسیدن نمیدونم گیج شدم من ایده هام و معیارهام رو باید با خانواده یا خود اون آقا در میون بذارم؟؟!
    معیارهای شما زیاد برای اون ها مهم نیست. با طرح این سوال می خواهند هوش، توقعات، سر و زبان و چیزهای دیگر را در مورد شما بسنجند. این سوال بیش از آنکه نشان دهنده علاقه آنان به تمایلات شما باشه، نشان دهنده علاقه آنان به شناخت شماست

    من باید به شهری که پسرشون اونجا کار میکنه و البته خودشون هم سکونت دارن برم 4 ساعتی تا شهر ما فاصله داره من هم به خانواده ام وابستگی دارم به نظرتون این مساله بعد ها چه مشکلی میتونه برام به وجود بیاره؟؟
    هیچ مشکلی. شما باید زندگی جدید و خانواده جدید خود را داشته باشید. پس از ازدواج خانواده فعلی شما به نوعی فامیل درجه دو محسوب می شوند و خانواده اصلی شما، شامل شما، همسرتان و فرزندان احتمالی در آینده خواهد بود

    در مجموع از سوالات شما بر میاد که شما هم پسندیده اید. مبارک باشه



  13. 2 کاربر از پست مفید گام به گام تشکرکرده اند .

    گام به گام (چهارشنبه 29 تیر 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی برای طرح سوال
    توسط سیتا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 11:24
  2. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  3. نحوه آشنایی و سوء تقاهم
    توسط pupak1360 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 22:05
  4. سوالی از همه و درخواست راهنمایی (هم از آقایون و هم از خانمها)
    توسط kofka در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 خرداد 90, 16:38

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.