سلام به همگی.
یه سوال دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید،اختلاف میزان تحصیلات یک دختر با پسر تا چه میزان طبیعی هست ؟منظورم اینه که دختری که لیسانس هست و قصد ادامه تحصیل تا دکترا رو داره میتونه با پسری که دیپلمه هست با شغل آزاد ازدواج کنه؟من در ابتدای راهم ممنون میشم این مسئله همراه با نکات مثبت و منفی که میتونه داشته باشه رو برای من باز کنید.