حدود 7 ماه پیش با داداش دوستم دوست شدم ک جریانشو توی تاپیک(عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟) نوشتم بعد از اون توی چت با ی نفر دیگه اشنا شدم ک اسمش سعیده ازش خاستم کمکم کنه تا برشگردونم اون ک برنگشت رابطم با سعید ادامه پیدا کرد تا این که ب سکس تلفنی کشیده شد به این رابطه عادت کردم دلم نمیخاد ادامه پیدا کنه اما عادت کردم هردفه که باهاش کات میکنم به ی بهونه ای برمیگردم سمتش اونم خیلی ادعای دوس داشتن میکنه نمیدونم راست میگه یا دروغ البته تلفنی صیغه میخونیم که گناه نداشته باشه اما این از عذاب وجدان من کم نمیکنه ولی عادت شده نمیتونم جدا شم راسی 1 سالم ازم کوچیکتره.چیکار کنم؟تورو خدا راهنماییم کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)