سلام
یکراست می رم سر موضوع.
ببینید دوستان من انشاءالله باید این تابستون فارغ التحصیل بشم و برم دنبال یک کار.
حالا چه دکترا شرکت کنم یا نکنم. باید یه کار کنارش داشته باشم.
برنامه خودم برای آینده اینه که یک شغل ثابت دولتی داشته باشم و در کنارش تلاش کنم تا شرکت کامپیوتری مورد علاقه ام رو بزنم.
چون تجربه ندارم نیاز به زمان دارم تا هم تجربه کسب کنم هم اعتبار لازم رو بدست بیارم.
منظورم از شغل دولتی هم شغل کاغذبازی نیست.
بلکه به کارایی مثل کارشناس شبکه علاقه مندم که متاسفانه همشون سابقه می خوان و منم یک علاقه مند بدون سابقه ام.
گفتم دست روی دست نذارم و از الان برای هدفم که راه اندازی شرکت هست شروع به کارهای هر چند کوچیک کنم.
حالا مشکل من اینه که نمی دونم که پروژه هایی که شرکت ها می گیرن اکثرا در چه زمینه ای هست؟
با چه زبانهایی بیشتر کار می کنند؟ جاوا ، سی شارپ، دلفی و ...
از طرفی میخوام برم تو زمینه ای که جای کار هم داشته باشه. مثلا فکر می کنم برنامه نویسی جاوا برای موبایل از کارهای جدیدتری باشه.
و از اونجا یه شرکت همه کاره بزنم با برنامه نویسی وب، شبکه و ...
البته اینها هنوز فقط در افکاربنده هستند.
دوستانی که در این زمینه تجربه دارند راهنماییم کنن.
ببینید من هیچی راجع به شرکت نمی دونم. صفرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)