سلام
من حدود 3 سال پیش ازدواج کردم و خدا را شکر به جز یک مورد مشکل خاص دیگه ای با شوهرم نداشتم. در ابتدا بگم که من و همسرم همدیگر رو دوست داریم و این رو خودش بارها بهم گفته. خب با این مقدمه برم سر اصل مطلب که هر سال 1-2 بار یک دعوای شدید با هم داریم و قهر و آشتی. راستش من همون سال اول فهمیدم که همسرم تو اینترنت و چت رومهای آلوده وارد می شه و با افراد ناجور چت می کنه. وقتی که فهمیدم اصلا باورم نمی شد و گفتم حتما اشتباه می کنم ولی مشخص شد که اشتباهی در کار نیست. نمی دونم کار درستی کردم یا نه ولی موضوع رو مستقیم به خودش گفتم. خودش می گفت که اصلا نمی دونه چرا این کار رو کرده و خیلی عذرخواهی کرد و قول داد که دیگه این کارها رو انجام نده. منم باور کردم و قضیه تمام شد همون سال. سال بعد من واسه ی کارم مجبور شدم حدود 1 ماه خارج از ایران باشم. از روی قبض موبایلش فهمیدم که تلفن زیاد داشته چیزی که خیلی غیر طبیعی بود. چند بار گوشیش زنگ می خورد وقت و بی وقت. فهمیدم که 1-2 نفر باهاش تماس می گیرند. دوباره وقتی بهش گفتم کلی معذرت خواهی کرد و گفت دیگه از این کارا نمی کنه. ولی بازم سر حرفش نبود و دوباره همین آش و همین کاسه. هر سال 2-3 بار سراین موضوع قهر و آشتی داریم. و جدیدا دوباره فهمیدم داره چت می کنه دوبار با یک آی دی جدید. و اینکه نسبت به گذشته کاراش به نظر خودش اون قدرها بد نیست. نمی دونم باید چی کار کنم. چون ما اصلا مشکلی نداریم در زندگی روزمره و هیچ جر و بحثی هم نداریم با هم. واقعا نمی دونم چرا این کارها را می کنه و من در مقابل چه جوری باید رفتار کنم. اگه دوستان کمک کنم ممنون می شم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)