سلام چندماهیه ازخانواده دورشدم بخاطرمشکلات ازدواج نه که زن نگیرم بلکه کسی که دوست داشتم ازدواج کرد مقصرم خانوادمه نمی بخشمشون .نمی خوام دیگه برگردم ازدنیاخسته شدم بنظرشماچیکارکنم![]()
تشکرشده 5 در 3 پست
سلام چندماهیه ازخانواده دورشدم بخاطرمشکلات ازدواج نه که زن نگیرم بلکه کسی که دوست داشتم ازدواج کرد مقصرم خانوادمه نمی بخشمشون .نمی خوام دیگه برگردم ازدنیاخسته شدم بنظرشماچیکارکنم![]()
nahidiv (جمعه 27 خرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)