[size=large]واااااااااااای
دوباره از طرف فامیل های ما عروسی دعوت شدیم. از همین الان برای یک ماه دیگه دل شوره دارم.
همین عروسی قبلی که رفتیم چون عروس و داماد دیر رسیدن به مجلس، همسر من هم لج کرد و نیومد سر عقد، فقط به زور تونستم برای کادو و عکس بیارمش.
اگه ازاش بخوام که تنهایی برم عروسی و اون نیاد، بد می شه؟ ناراحت می شه؟ اینجوری راحت تر نیست؟[/size]








علاقه مندی ها (Bookmarks)