به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1390-3-23
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    ممنوم اقا محسن..شایدم اینجور باشه..به هرحال بازم میگم حتا اگه به خاطر پسر بزرگشون هم باشه درست نیست..امروز خواهرشوهرم زنگ زد و گفت غروب میام خونتون بعد به بابا میگم بیاد دنبالمون بریم باغ..خیلی تعجب کردم...هرچند جاری و برادرشوهرم نیستن و رفتن خونه مادرزنش..شاید واقعا خواهرشوهرم منم دوست دار؟یعنی این نشونه خوبیه؟

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    من كه بهت گفتم سارا جان
    مطمئن باش دوستت دارن ولي خوب خانوادش به خاطر ارامش پسر بزرگشون اين رفتار را ميكنن
    و خواهر شوهرتون هم به خاطر اين كه تو سن بلوغه و از اين كه تو حرف هاي خصوصي و اين جور چيزها بازي داده ميشه ، لذت ميبره و احساس بزرگ شدن بهش دست ميده
    ولي در مورد خودتون بهتون بگم خودتون را مشتاق نشون نديد خيلي، مثلا تا بهتون زنگ زد و گفت ميام يا گفت بيا بريم باغ ذوق زده نشديد ، ميتونين خيلي رسمي و مودبانه تشكر كنين ازشون و بگين پس منتظرتم عزيزم!
    و يه توصيه ديگه كه به ذهنم رسيد حالا نميدونم چقدر درسته ؟ درستيش را خودتون بايد تصميم بگيرن و بقيه بچه ها هم ميتونن كمك كنن ولي به نظرم:
    حتي گاهي وقتا كه دعوتتون كردند بريد باغ به يه بهونه محترمانه مثل اين كه ميخواهيد خونه را تميز كنين يا اين چيزا كه خودتون بهتر ميدونين پيشنهادشون را رد كنين و نرين

    راستي يه سوال هم دارم شما اين باغ رفتن ها و خونه پدر شوهرتون رفتن ها را تنهايي ميريد يا با شوهرتون؟
    چون من به نظرم اومد كه از حرفايي كه زديد تنهايي ميريد! ميتونم اگه حدسم درسته بپرسم چرا تنهايي ميريد
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  3. کاربر روبرو از پست مفید mohsenn تشکرکرده است .

    mohsenn (دوشنبه 27 تیر 90)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1390-3-23
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    شوهرم بوتیک داره و مغازست ..بعضی اوقات که مغازه نمیره با هم میریم و گاهی اوقات که مغازست اونا میان دنبالم و باهاشون میرم برای ناهار هم شوهرم از مغازه میاد اونجا...چطور؟

    وقتی زنگ زد من مثل همیشه رفتار کردم..بعد ازسلام و اینا گفتم باشه عزیزم..بیا خوش اومدی و زیاد ذوق نکردم...

  5. کاربر روبرو از پست مفید sara 838 تشکرکرده است .

    sara 838 (جمعه 27 خرداد 90)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    اهان خوب خيلي خوبه
    ولي يه نظر ديگه دارم همش خودت نرو خونه پدر شوهرت و بعد شوهرت بياد سعي كن شوهرت بياد خونتو دنبالت و بعد با هم برين خونه اونا البته نه هميشه ها
    يه جور تعادل بين اين دوتا روش برقرار كن حالا درصد هر كدوم به خودت بستگي داره و شرايطي كه داري كه مطمئنا خودت بهتر از من ميتوني تصميم بگيري در موردش
    اينجوري هم شوهرت ميبينه شما به خانوادش علاقه داري و خودت بهشون سر ميزني كه اين باعث ميشه علاقه اش به شما وزندگيتون بيشتر بشه و هم اين كه همش تنها نميرين و دلتون ميخواد شوهرتون بياد دنبالتون خودش هم رو شما و هم خانواده شوهرت تاثير ميذاره
    در مورد باغ هم كه گفتي اونا ميان دنبالت كه اين خيلي خوبه ولي همونطور كه گفتم هر چند بار يه بار به يه بهونه نرو و خيلي محترمانه درخواستشون را رد كن
    موفق باشين
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  7. کاربر روبرو از پست مفید mohsenn تشکرکرده است .

    mohsenn (جمعه 27 خرداد 90)

  8. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1390-3-23
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    دوستای عزیزم من هنوز مشکلم باهاشون حل نشده..کمک کنید تو رو خدا

  9. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    چي شده سارا جان
    جديدا مشكلي پيش اومده؟
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  10. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1390-3-23
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    دوستای عزیزم بعضی اوقات توی کار دنیا می مونم...امروز قرار بود ما با برادرشوهرم و جاریم و خونواده شوهر بریم باغ ..چون شوهرم رفته بود مغازه و مادرشوهر و پدرشوهرم زودتر رفته بودن قرتر بود برادرشوهر و جاری و خواهرشوهرم با ماشین بیان دنبال من...بعد صبح شوهرم بهم اس داد آماده شوکه حامد(برادرشوهرم)دارن آماده میشن و میان دنبالت...من که آماده شدم دیدم پدرشوهر زنگ زد و گفت من میام دنبالت منم گفتم باشه و به شوهرم گفتم...دم ظهرکهپدرشوهرم اومد دنبالم و من به شوهرم زنگ زدم گفتم برم گفت نمی خواد بری و بیچاره پدرشوهر گفت چی شده و این حرفا..منم آماده بودم گفتم نمی دونم.اینو هم بگم پدرشوهرم گفت حامد هنوز خوابه و اونا دیرمیان من میام دنبالت...خلاصه ظهر که همسری اومد خونه گفت دقیقا همون موقع که بابام اومده دنبالت حامد اینا از کنار مغازه رد شدن و رفتن باغ..منم ناراحت شدم که چرا اونا نمیان دنبالت؟؟



    نمی دونم چرا؟؟ولی چرا اینجوری کردن؟؟من باید چه عکس العملی دربرابرشون نشون بدم؟؟کمک کنید لطفا..



  11. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 تیر 90 [ 16:00]
    تاریخ عضویت
    1390-3-20
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 79 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    شما چرا به زور می خواهید دعوا و اختلاف درست کنید.

    خب همسرتون یه بار اجازه داده که شما با خانواده اش برید باغ. چرا وقتی پدرش اومد دنبالتون زنگ زدید دوباره گفتید که حامد نیامده و بابات اومده و .... برم یا نه؟ قصدتون مسلما اجازه گرفتن یا اطلاع رسانی نبوده. فقط خواستید شر به پا کنید که حامد نیامد!!!

    به زور که به مردم نمی شه بگید ما را دوست داشته باشید یا باید به ما لطف کنید. حامد هیچ وظیفه ای نداشته و ندارد که بیاید شما را ببرد باغ. پس ناراحتی شما از دست ایشون بی مورد است.

    فکر می کنم مشکل از شما و همسرتون هست که به زور می خواهید اونها به شما لطف کنند.

  12. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1390-3-23
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Eva
    شما چرا به زور می خواهید دعوا و اختلاف درست کنید.

    خب همسرتون یه بار اجازه داده که شما با خانواده اش برید باغ. چرا وقتی پدرش اومد دنبالتون زنگ زدید دوباره گفتید که حامد نیامده و بابات اومده و .... برم یا نه؟ قصدتون مسلما اجازه گرفتن یا اطلاع رسانی نبوده. فقط خواستید شر به پا کنید که حامد نیامد!!!

    به زور که به مردم نمی شه بگید ما را دوست داشته باشید یا باید به ما لطف کنید. حامد هیچ وظیفه ای نداشته و ندارد که بیاید شما را ببرد باغ. پس ناراحتی شما از دست ایشون بی مورد است.

    فکر می کنم مشکل از شما و همسرتون هست که به زور می خواهید اونها به شما لطف کنند.
    اوای عزیز اصلا اینجور که شما میگید نیست..اگه همه پست ها رو خونده باشید متوجه میشید..


  13. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1390-3-23
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با رفتارمادرشوهرو خواهرشوهر و جاری ام چه کنم؟

    من چون توی گذشته پدرم و دوتا ازبرادرامو از دست دادم خیلی احساساتی بار اومدم..به خاطر قیافه وحتا موقعیتم همه ازم تعریف کردن و به نوعی قبولم داشتن...
    اما گاهی اوقات خیلی حساس میشم و این خیلی اذیتم می کنه..همش حس می کنم مادرشوهرم یا خواهر شوهرم عروس بزرگشونو دوست دارن در صورتی که اونا 6ماهی با هم قهر بودن..حس می کنم همشون دورو هستن و این خیلی منو اذیت می کنه..
    مثلا قبلا خواهرشوهرم خیلی باهام صمیمی بود و اما الان بازم باهام خوبه و احتراممو داره ولی ...
    با جاری ام که دیگه هیچی هر چی براش کردم انگار برا غریبه کردم..اینقدر مغرورو و خودخواهه که نگو..دیروز خونه مادرشوهرم بودیم و من و جاریم و خواهر شوهرم بودیم...جاریم 26سالشه و هی با صدای آروم و پچ پچ با خواهرشوهرم که 18 سالشه حرف می زد انگار نه انگار که جلوی من این کار زشته و منم هستم..خلاصه دلم گرفت..


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.