مرسی دوستای خوبم که به تاپیکم سر میزنید.درسته دوست خوبم جاودان در اون لحظه شدیدن همه رو ظالم میبینم و خودم رو مظلوم:)دقیقا همه بهم میگن تو همش اشکت لب مشکته:(
دوستای خوبم سعی می کنم تمام این کارا تون رو تو اون موقعیت انجام بدم و امیدوارم یادم بمونن همه اشون.کاش یکی از این موقعیتها پیش بیاد دوباره و بتونم بهش غلبه کنم تا یکم از خودم راضی بشم و ببینم که منم می تونم.واسم دعا کنید بتونم موفق بشم![]()






استرس در شما فوق العاده بالاست. من براي شما تعريف واقعي استرس رو توضيح ميدم:

علاقه مندی ها (Bookmarks)