به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    سلام دوست خوبم
    منم يه چيزي به ذهنم رسيد نميدونم تاچه حد به دردت بخوره ولي به نظر من با همسرت دوباره صحبت كن و بگو كه بخاطر اين موضوع خيلي ناراحت هستي و اينكه دوست نداري كه نگاه سنگين يه مرد غريبه رو توي خونه ي خودت تحمل كني و اگه مخالفت كرد و از اين حرفا ازش بخواه وقتي دوستش مياد طوري كه متوجه نشه رفتار دوستش رو در نظر داشته باشه تا موضوع براش به اثبات برسه و متوجه بشه .

    موفق باشي

  2. 3 کاربر از پست مفید ailara77 تشکرکرده اند .

    ailara77 (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  3. #12
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    من اگر در همچین موقعیتی قرار بگیرم و شوهرم هم حساسیت موضوع رو نگیره
    هر وقت که این آقا بیاد به طرفم که بخواد خودش رو به من نزدیک کنه و یا کاری کنه

    جوری با صدای بلند و با حالت اعتراضی و عصبانیت و حق به جانب بهش می گم
    این رفتارهایی که داری از خودت نشون میدی یعنی چی
    چی می خواهی هی دنبالم راه افتادی
    و ...


    و زمانی هم این کار را انجام می دهم که شوهرم هم باشه و بشنوه

    +++++
    وقتی این رفتار را نشون بدی این اقا جا می خوره ، ممکن هست حاشا کنه و هر رفتار دیگه ای ولی شما نباید از موضع خودت کوتاه بیایی
    به احتمال زیاد شوهرت ازتون دلگیر میشه و یه عکس العملی نشون میده که خوشایند شما نیست
    شاید سر شما داد بزنه و به دوستش حق بده
    و بعدا بهت بگه که تو آبروش رو بردی و از این جور حرفها

    در این خصوص شما
    اولا اصلا نباید احساسی بشی
    و دوما باید یه مدت سکوت کنی یعنی ناراحتی ات رو با سکوت کردن نشون بدهی

    نه اینکه قهر کنی و متلک بهش بگی و جواب سربالا
    نه اصلا این کار را نکن
    بلکه چند روزی را خیلی آرام و متین به کارهایت رسیدگی کن و در برابر حرف های شوهرت تنها شنوده باش حتی اگه باهات بد برخورد کرد شما رفتار بدی نداشته باش

    وقتی خشم و عصبانیت شوهرت بعد از گذشت چند روز فروکش کرد
    آرام ارام و در حالت عاطفی بهش بگو
    عزیزکم ، من دوست دارم صرفا برای همسرم باشم ، فقط و فقط مال تو ( یعنی محبتت رو به شوهرت نشون بدی )

    به هیچ عنوان اجازه نمی دهم کسی با منظور یا بی منظور جور دیگه ای با من برخورد کنه ( یعنی حد و حدود دیگران را در رابطه با خودت مشخص می کنی )

    تو به خودت نگاه نکن که مرد چشم پاکی هستی و نجیبی
    به خاطر همین خوب بودنت هست که همه رو خوب می بینی ( یعنی با این حرف ها شخصیت شوهرت رو ببر بالا)

    و همین طور در فاز عاطفی ادامه بده

    ایشون دوست شما هست و من به این رابطه دوستی شما احترام می گذارم
    ولی هیچ دلیلی نمی بینم که به خاطر دوستی شما دو نفر ، این آقا که نامحرم هست به خودش اجازه بده با من گرم بگیره و صمیمی بشه

    و خیلی توی لفافه به شوهرت بگو ( جوری که براش القا نشه که می خواهی چیزی رو که میدونی به رخش بکشی)

    زنها با مردها فرق دارند
    زنها به جزییات اهمیت می دهند و مردها به کلیات
    دیدی جایی میریم من رنگ یه پرده و مدل مبل یادم می مونه و وقتی با هم صحبت می کنیم تو بهم می گی شما زنها به چه چیز هایی اهمییت می دهید
    خدا توی وجود ما زنها خصوصیتی قرار داده که چون جزئی نگر هستیم خیلی سریع دستمون میاد که طرف منظور و قصدش از رفتاری که نشون میده چی هست

    ببین این قسمت آخر رو خیلی باید ظریف بگی چون شوهرت حالت دفاعی نسبت به دوستش می گیره

    توی زمان مناسب بگو و روی هر قسمت مکث نکن
    فقط بگو و رد شو
    انگار منظورت اینه که گوش شوهرت با این حرفها فقط آشنا بشه
    باهاش بحث نکن
    اگر مخالفتی کرد شما دفاع نکن فقط بگو من اونچه رو که درک می کنم می گم
    شاید من هم اشتباه بکنم

  4. 10 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    maryam240 (پنجشنبه 30 بهمن 93), بالهای صداقت (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 91 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1389-1-16
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,555
    سطح
    43
    Points: 4,555, Level: 43
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 195
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    850

    تشکرشده 839 در 390 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    بالهای صداقت عزیز خیلی زیبا راهنمایی کردی
    بهترین کاری که میشه انجام داد

    دوستان میشه نظرتونو راجع به مشکل منم بگین؟
    بالهای صداقت عزیز میشه منم راهنمایی کنی؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید shamim_bahari2 تشکرکرده است .

    shamim_bahari2 (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 بهمن 94 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    4,948
    سطح
    44
    Points: 4,948, Level: 44
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteran
    تشکرها
    100

    تشکرشده 100 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    با سلام

    میتونید دوربینی را در جایی مخفی کنید و وقتی خودت و دوست همسرت تنها هستید حرکاتش را ضبط کنی
    وقتی نگاهها و حرکاتش را ضبط کنی نمیتونه چیزی را انکار کنه
    و همسرت هم تو اون فیلم میبینه که تو اصلا بهش رو ندادی و دوست همسرت تقصیرها را نمیتونه گردن شما بندازه

  8. 2 کاربر از پست مفید مادر تشکرکرده اند .

    مادر (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 شهریور 91 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1389-5-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,798
    سطح
    32
    Points: 2,798, Level: 32
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 238 در 85 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    چه معني داره كه مردا دوست داشته باشند و باهاش رفت و امد خانوادگي كنند اونم تو اين دوره زمونه كه نميشه به كسي اطمينان كرد
    خيلي از اين ماجراها ديدم و شنيدم كه دوست شوهر به خانمش تجاوز كرده
    اتفاقا يكي تو فاميلهاي دور ما بود
    دوتا دوست همكار با رفت و امد خانوادگي يه روز دوست مياد خونه دوستش و به زنش ميگه شناسنامه دوستم ( شوهرت ) محل كار لازمه نتونست خودش بياد منو فرستاد زنه تا ميره شناسنامه را بياده اقاهه مياد تو و در را قفل ميكنه و ازش .... ميخواد اما زنه خيلي شير دل بوده و باهوش بهش ميگه باشه اتفاقا منم از خدامه بروو تخت خواب ميام ميره و موكت بر را با خودش قايم ميكنه و مياد تو رختخواب مرده وقتي لخت ميشه با موكت بر ميزنه تو التش و همون جا ميميره
    اخر عاقبت چنين قاضيهايي بخير كه زنه را به خاطر دفاع از جان خود تبرئه كرد
    بگذريم منظورم اينه كه شوهرت را در جريان بزار و بهش بگو كه به حركات دوستش توجه كنه يا به قول دوستان وقتي اون مياد خونه شما چند باري خونه را ترك كني شوهرت متوجه ميشه و دليلش را ميپرسه و اون موقع بهش بگو كه ميترسي بگو كه ميخوام فقط مال تو باشم بگو كه شايد بهمون ضربه بزنه و ... موفق باشي برات دعا ميكنم

    خوش به حالم كه شوهرم اصلا رفيق باز نيست و اصلا باهاشون رفت و امد نداريم

  10. کاربر روبرو از پست مفید پاييز خزان2 تشکرکرده است .

    پاييز خزان2 (دوشنبه 09 خرداد 90)

  11. #16
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    واقعا از همتون ممنونم.

    راه هایی که گفتید تا حالا به فکرم نرسیده بود . سعی می کنم یکی یکی همه رو امتحان کنم تا ببینم کدوم جواب می ده.
    راستش همسر من یک سری خصوصیاتی هم داره که نمی شه خیلی مستقیم به این مساله بهش اشاره کنم.
    مثلا عقیده داره تا زنی خودش مرض نداشته باشه مردی بهش نظر بد نداره !!!!

    یا مثلا زنهایی که خودشونو می پوشونن (منظورش منم) بیشتر مردها رو حریص می کنن. برا همین می گه نباید من حجاب داشته باشم. یا باید به مردها دست بدم.

    خوب سعی می کنم یک کمی نظر دوستانو تعدیل کنم و اجرا کنم.

    بازم از پیشنهادهای خوبتون ممنونم.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  12. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    deljoo_deltang (سه شنبه 24 خرداد 90)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    چقدر بعضی دوستان قضیه رو جناییش کردن!!!
    دوربین مخفی و تیغ موکت بری و ....

    اولا چرا همسر شما دوست مجرد داره؟ یکمی باهاش صحبت کن و سعی کن دوستای متاهل رو جایگزین دوست مجردش کنه، زوج ها باید با زوجها رفت و آمد کنند

    من اینجور مردها رو دیدم، اکثرشون به شدت آدمهای ترسو و بزدلی اند.
    من چندتا راهکار به ذهنم می رسه (البته دوستان هم اشاره های بسیار خوبی کردند)

    1- با شوهرت صحبت کن و ازش بخواه که ارتباطش با دوست مجردش رو محدود کنه یا به خونه محدود کنه.
    2- اگر برات امکان داره زمانیکه قراره بیاد خونه تون، تو هم نفرات دیگه ای رو دعوت کن و بیشتر با اونها معاشرت کن و به ایشون کم محلی کن.
    3- سعی کن زیاد به چشمهاش نگاه نکنی، اینطور آدمها روانی و مریض این هستند که بهشون نگاه کنی و توجه نشون بدی، مثلا وقتی میاد خونتون تلویزیون رو روشن کن و به حرفاش توجه نکن.
    4- زیاد خودت رو حساس و هراسان نشون نده، ولی اگر یه وقتی دیدی داره حرفهای پرت می زنه، تن صدات رو بالاتر از حد معمول ببر و بگو "چی گفتید؟ متوجه نشدم!" تن صدات خیلی خیلی مهمه، باید صدات بلندتر از حد معمول باشه و محکم تر و خشن تر از همیشه!
    5- وقتی می یاد خونتون تا می تونی به همسرت بچسب و ازش جدا نشو. دستش رو بگیر، قربون صدقه اش برو و و و ، اینطور آدمها منتظرند که بین زن و شوهر یه مشکلی بوجود بیاد تا بتونند به مقصودشون برسند. تا خواست از شوهرت بدگویی کنه یا مسخره اش کنه، باز هم تن صدات رو بالا ببر و بحث رو از خنده و مسخره خارج کن و جدی بگو که اصلا اینطور نیست، شوهر من توی خونه خیلی هم خوبه و از اون مردهای غیرقابل تحمل نیست. (لحن گفتنت توی این مورد هم خیلی مهمه!)

    نگران نباش، اگر این موارد و مواردی که دوستان اشاره کردند رو رعایت کنی، مطمئن باش به زودی مایوس می شه و می ره دنبال کارش.
    ضمنا به نظر من بهتره اول هر کاری که خودت می تونی انجام بدی، بعد اگر نتیجه نگرفتی به طور جدی با همسرت صحبت کن و دوربین مخفی و اینها رو بذار برای اون موقع

    موفق باشی،

  14. 3 کاربر از پست مفید lonely sky تشکرکرده اند .

    lonely sky (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  15. #18
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    چقدر بعضی دوستان قضیه رو جناییش کردن!!!
    دوربین مخفی و تیغ موکت بری و ....


    اولا چرا همسر شما دوست مجرد داره؟ یکمی باهاش صحبت کن و سعی کن دوستای متاهل رو جایگزین دوست مجردش کنه، زوج ها باید با زوجها رفت و آمد کنند

    اخه همسر من ادم پرخاشگریه و ادمهای کمی با ما ارتباطشونو نگه می دارن. همه رو از خودش می رونه. ولی خوب این دوستش همه جوره باهاش کنار اومده.


    من اینجور مردها رو دیدم، اکثرشون به شدت آدمهای ترسو و بزدلی اند.
    من چندتا راهکار به ذهنم می رسه (البته دوستان هم اشاره های بسیار خوبی کردند)

    1- با شوهرت صحبت کن و ازش بخواه که ارتباطش با دوست مجردش رو محدود کنه یا به خونه محدود کنه.

    اولها دوستشو شبها هم میاورد خونه تا خونه ما بخوابه ولی از بس بهش گفتم من با مرد غریبه تو خونه راحت نیستم دیگه روزها میاردش خونه. من ترجیح می دم شوهرم دوستشو بیرون هر چقدر می خواد ببینه ولی نیاردش خونه.

    2- اگر برات امکان داره زمانیکه قراره بیاد خونه تون، تو هم نفرات دیگه ای رو دعوت کن و بیشتر با اونها معاشرت کن و به ایشون کم محلی کن.

    موضوع اینه که جلوی دیگران هم ابروی ادمو می بره. مثلا منو جلوی دیگران با اسم کوچیک صدا می کنه یا یک دفعه از یک خصوصیت من جلوی همه تعریف می کنه. این دوست شوهرم هفته ای دو بار حداقل میا د خونمون و در ضمن در مهمونیهای ایرانیها و بیرون رفتنها هم ایشون تشریف میارن.

    3- سعی کن زیاد به چشمهاش نگاه نکنی، اینطور آدمها روانی و مریض این هستند که بهشون نگاه کنی و توجه نشون بدی، مثلا وقتی میاد خونتون تلویزیون رو روشن کن و به حرفاش توجه نکن.

    درسته. دارم همین کارو می کنم.

    4- زیاد خودت رو حساس و هراسان نشون نده، ولی اگر یه وقتی دیدی داره حرفهای پرت می زنه، تن صدات رو بالاتر از حد معمول ببر و بگو "چی گفتید؟ متوجه نشدم!" تن صدات خیلی خیلی مهمه، باید صدات بلندتر از حد معمول باشه و محکم تر و خشن تر از همیشه!

    چشم اینم انجام می دم.

    5- وقتی می یاد خونتون تا می تونی به همسرت بچسب و ازش جدا نشو. دستش رو بگیر، قربون صدقه اش برو و و و ، اینطور آدمها منتظرند که بین زن و شوهر یه مشکلی بوجود بیاد تا بتونند به مقصودشون برسند. تا خواست از شوهرت بدگویی کنه یا مسخره اش کنه، باز هم تن صدات رو بالا ببر و بحث رو از خنده و مسخره خارج کن و جدی بگو که اصلا اینطور نیست، شوهر من توی خونه خیلی هم خوبه و از اون مردهای غیرقابل تحمل نیست. (لحن گفتنت توی این مورد هم خیلی مهمه!)

    وای دست رو دلم نذارید که همه چیز زیر سر این شوهرمه. می گه نباید جلوی دیگران به من بچسبی یا حتی پیشم بشینی. تازه اگر دست بهش بذارم دستمو می کشه کنار.

    نگران نباش، اگر این موارد و مواردی که دوستان اشاره کردند رو رعایت کنی، مطمئن باش به زودی مایوس می شه و می ره دنبال کارش.
    ضمنا به نظر من بهتره اول هر کاری که خودت می تونی انجام بدی، بعد اگر نتیجه نگرفتی به طور جدی با همسرت صحبت کن و دوربین مخفی و اینها رو بذار برای اون موقع

    شما درست می گید باید خودم اول اقدام کنم. چون ممکنه شوهرم رو بدتر روی خودم حساس کنم. موفق باشی،
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 تیر 90 [ 11:57]
    تاریخ عضویت
    1389-12-16
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    1,599
    سطح
    22
    Points: 1,599, Level: 22
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 48 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    منم چندتا راه به نظرم میرسه که اگر به نظرت درسته انجام بده...
    1_زیر آب دوست شوهرت رو خیلی خیلی غیرمستقیم پیش شوهرت بزن نه اینکه اصرار کنی که به تو نظر داره مثلا بگو حواست بود اینجا رو داشت دروغ میگفت؟ یا اینکه بگو چه قدر درو هست یا ...حالا هر صفت بدی که شوهرت هم روش حساسه...اما شوهرت نفهمه داری این کار رو از عمد میکنی و منظورت قطع رابطه دوتا دوسته
    2_جلوی دوست شوهرت خیلی عادی یک داستان تعریف کن و بعد بگو از مردهای هیز متنفری و خیلی خوشحالی که شوهرت این طوری نیست
    3_به عناوین مختلف به دوست شوهرت بگو که برات مثل برادر میمونه و براش دخترهای خوبی واسه ازدواج سراغ داری
    4_ من نمیگم به دوست شوهرت روی خوش نشون بده ولی مثل بقیه دوستان پرخاش رو هم تجویز نمیکنم چون به نظر من نباید مردها رو حریص کرد عادی باش ولی بیتفاوت ...
    5_سعی کن توی جمع ضایع و ناراحتش کنی مسخره اش کنی تا ازت متنفر بشه و بفهمه که ازش خوشت نمیاد
    6_در مورد قفل خونه حتما اقدام کن میتونی به شوهرت بگی شنیدی خونه همسایه هاتون دزد اومده و میترسی...یا اصلا خودت اقدام کن.
    7_زیاد نگران نباش بلاخره وقتی ازدواج کنه همه چی تموم میشه

  17. کاربر روبرو از پست مفید خاله سوسکه تشکرکرده است .

    خاله سوسکه (دوشنبه 09 خرداد 90)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 بهمن 94 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    4,948
    سطح
    44
    Points: 4,948, Level: 44
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteran
    تشکرها
    100

    تشکرشده 100 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل من با دوست شوهرم

    عزیزم سستی بازار از دلاله

    این شوهرته که داره تیشه به ریشه زندگیش میزنه

    خیلی بی خیاله آخه آدم وقتی ایران را ترک میکنه باید غیرتش را هم ترک کنه؟؟


    هزاران آفرین بر شما که با وجود شوهر بی احساس و اینهمه موقعیت هم لباستون را پوشیده نگه داشتید هم با وجود این موقعیت ها گمراه نمیشید

    خیلی از زنها را دو رو برم میشناسم که با وجحود اینکه همسرشون خیلی هم زن ذلیل بوده و بهشون توجه داره باز هم چشمشون میدوه حتا پوشیده شونو هم دیدم

    شما ناراحت نباش اگر همسرت هم قدرت را ندانست خدا ثوابش را برات نگه میداره
    اون دنیا پایدارتره و من کاملا به این موضوع معتقدم

  19. کاربر روبرو از پست مفید مادر تشکرکرده است .

    مادر (چهارشنبه 25 خرداد 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.