چقدر بعضی دوستان قضیه رو جناییش کردن!!!
دوربین مخفی و تیغ موکت بری و ....
اولا چرا همسر شما دوست مجرد داره؟ یکمی باهاش صحبت کن و سعی کن دوستای متاهل رو جایگزین دوست مجردش کنه، زوج ها باید با زوجها رفت و آمد کنند
اخه همسر من ادم پرخاشگریه و ادمهای کمی با ما ارتباطشونو نگه می دارن. همه رو از خودش می رونه. ولی خوب این دوستش همه جوره باهاش کنار اومده.
من اینجور مردها رو دیدم، اکثرشون به شدت آدمهای ترسو و بزدلی اند.
من چندتا راهکار به ذهنم می رسه (البته دوستان هم اشاره های بسیار خوبی کردند)
1- با شوهرت صحبت کن و ازش بخواه که ارتباطش با دوست مجردش رو محدود کنه یا به خونه محدود کنه.
اولها دوستشو شبها هم میاورد خونه تا خونه ما بخوابه ولی از بس بهش گفتم من با مرد غریبه تو خونه راحت نیستم دیگه روزها میاردش خونه. من ترجیح می دم شوهرم دوستشو بیرون هر چقدر می خواد ببینه ولی نیاردش خونه.
2- اگر برات امکان داره زمانیکه قراره بیاد خونه تون، تو هم نفرات دیگه ای رو دعوت کن و بیشتر با اونها معاشرت کن و به ایشون کم محلی کن.
موضوع اینه که جلوی دیگران هم ابروی ادمو می بره. مثلا منو جلوی دیگران با اسم کوچیک صدا می کنه یا یک دفعه از یک خصوصیت من جلوی همه تعریف می کنه. این دوست شوهرم هفته ای دو بار حداقل میا د خونمون و در ضمن در مهمونیهای ایرانیها و بیرون رفتنها هم ایشون تشریف میارن.
3- سعی کن زیاد به چشمهاش نگاه نکنی، اینطور آدمها روانی و مریض این هستند که بهشون نگاه کنی و توجه نشون بدی، مثلا وقتی میاد خونتون تلویزیون رو روشن کن و به حرفاش توجه نکن.
درسته. دارم همین کارو می کنم.
4- زیاد خودت رو حساس و هراسان نشون نده، ولی اگر یه وقتی دیدی داره حرفهای پرت می زنه، تن صدات رو بالاتر از حد معمول ببر و بگو "چی گفتید؟ متوجه نشدم!" تن صدات خیلی خیلی مهمه، باید صدات بلندتر از حد معمول باشه و محکم تر و خشن تر از همیشه!
چشم اینم انجام می دم.
5- وقتی می یاد خونتون تا می تونی به همسرت بچسب و ازش جدا نشو. دستش رو بگیر، قربون صدقه اش برو و و و ، اینطور آدمها منتظرند که بین زن و شوهر یه مشکلی بوجود بیاد تا بتونند به مقصودشون برسند. تا خواست از شوهرت بدگویی کنه یا مسخره اش کنه، باز هم تن صدات رو بالا ببر و بحث رو از خنده و مسخره خارج کن و جدی بگو که اصلا اینطور نیست، شوهر من توی خونه خیلی هم خوبه و از اون مردهای غیرقابل تحمل نیست. (لحن گفتنت توی این مورد هم خیلی مهمه!)
وای دست رو دلم نذارید که همه چیز زیر سر این شوهرمه. می گه نباید جلوی دیگران به من بچسبی یا حتی پیشم بشینی. تازه اگر دست بهش بذارم دستمو می کشه کنار.
نگران نباش، اگر این موارد و مواردی که دوستان اشاره کردند رو رعایت کنی، مطمئن باش به زودی مایوس می شه و می ره دنبال کارش.
ضمنا به نظر من بهتره اول هر کاری که خودت می تونی انجام بدی، بعد اگر نتیجه نگرفتی به طور جدی با همسرت صحبت کن و دوربین مخفی و اینها رو بذار برای اون موقع
شما درست می گید باید خودم اول اقدام کنم. چون ممکنه شوهرم رو بدتر روی خودم حساس کنم. موفق باشی،
علاقه مندی ها (Bookmarks)