اول از همه به شما تبریک می گم
اگر جای شما بودم مخصوصا" تو این دوران سعی می کردم محبتم چند برابر هم بشه چون دوران خاصی هستش
براتون این امکان نیست که برای خرید با محبت همسرتون ببرید به مغازه هایی که از لحاظ مالی با وضعتون جور تره؟
و خودتون برای خرید و بردنش پیش قدم بشید که بهانه نگیره
یا مسایل مالی خونرو به خودشون واگذار کنید تا خودش مجبور شه حقوق شما رو تا اخر ماه مدیریت کنه اینجوری چون خودش میاد تو بازی راحت تر می تونید باهاش کنار بیاید







علاقه مندی ها (Bookmarks)