سلام آقا عزت،
همانطور که در پست قبلیم گفتم، درخواست های این خانم کمی برای من تعجب آور است.
البته من جای برادر کوچک شما هستم و امیدوارم کارشناسان و پیشکسوتان سایت به شما کمک کنند.
انتظارات خانم کمی این حس رو در من ایجاد می کنند که ایشون می خواهند همه چیز شما رو عوض بکنند و می خواهند برای شما و به جای شما تصمیم بگیرند.
البته شاید ترمیم دندان ها (در صورت لزوم) کار خوبی باشد، ولی اینکه شرط ازدواج باشد کمی عجیب است. ولی باز این رو در نظر نمی گیریم.
بعد ایشون از شما می خواهند که نام خود را تغییر بدهید!
ایشون شرط می گذارند که ماشین خود رو عوض کنید.
حالا دیگه مستقیم اومدند و می گویند که می خواهند حرف آخر رو ایشون بزنند و تصمیمات رو ایشون بگیرند...
به نظر من حتی اگر یک مرد بیاید بگوید شرط من این است که همه تصمیمات رو من بگیرم، جالب نیست و نشانه سلطه طلبی اوست. حالا اگر هم یک خانم این حرف رو می زند هم همینطور.
فکر می کنم رفتارهای او تا حدودی بر می گردد به ازدواج ناموفقی که داشته و می خواهد شما رو تحت کنترل خود قرار بدهد.
صحیح این است که هم تقسیم وظایف بشود و هم اینکه با مشورت بهترین تصمیم رو بگیریم.
باز من از کارشناسان می خواهم که به شما کمک کنند.







علاقه مندی ها (Bookmarks)