به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با بیوه !!!!!!؟

    سلام آقا عزت،

    همانطور که در پست قبلیم گفتم، درخواست های این خانم کمی برای من تعجب آور است.

    البته من جای برادر کوچک شما هستم و امیدوارم کارشناسان و پیشکسوتان سایت به شما کمک کنند.

    انتظارات خانم کمی این حس رو در من ایجاد می کنند که ایشون می خواهند همه چیز شما رو عوض بکنند و می خواهند برای شما و به جای شما تصمیم بگیرند.

    البته شاید ترمیم دندان ها (در صورت لزوم) کار خوبی باشد، ولی اینکه شرط ازدواج باشد کمی عجیب است. ولی باز این رو در نظر نمی گیریم.
    بعد ایشون از شما می خواهند که نام خود را تغییر بدهید!
    ایشون شرط می گذارند که ماشین خود رو عوض کنید.

    حالا دیگه مستقیم اومدند و می گویند که می خواهند حرف آخر رو ایشون بزنند و تصمیمات رو ایشون بگیرند...

    به نظر من حتی اگر یک مرد بیاید بگوید شرط من این است که همه تصمیمات رو من بگیرم، جالب نیست و نشانه سلطه طلبی اوست. حالا اگر هم یک خانم این حرف رو می زند هم همینطور.

    فکر می کنم رفتارهای او تا حدودی بر می گردد به ازدواج ناموفقی که داشته و می خواهد شما رو تحت کنترل خود قرار بدهد.

    صحیح این است که هم تقسیم وظایف بشود و هم اینکه با مشورت بهترین تصمیم رو بگیریم.

    باز من از کارشناسان می خواهم که به شما کمک کنند.

  2. 4 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (دوشنبه 06 تیر 90)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با بیوه !!!!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ezzat11
    دوستان به نظر شما اینکه مدیریت تصمیم گیری با زن باشه صحیح است .البته اونم اول با همفکری دونفره و سپس نظر آخر رو اون بگیره؟؟؟؟؟
    البته این را هم بگویم که به نظر من نمی شود گفت که این مسئله صحیح است یا خیر!
    بستگی به دو طرف دارد.

    بعضی از مردها نمی توانند با این مسئله کنار بیایند و بعضی ها می توانند.

    شما باید ببینید که خود شما چه شخصیتی دارید و خانم شما چطور می خواهد تصمیم گیری کند و اینکه آیا می توانید با این مسئله کنار بیایید یا خیر.

    موفق باشید.

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: ازدواج با بیوه !!!!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ezzat11
    دوستان به نظر شما اینکه مدیریت تصمیم گیری با زن باشه صحیح است .البته اونم اول با همفکری دونفره و سپس نظر آخر رو اون بگیره؟؟؟؟؟
    اگه مسئله جدیدی دارین یه تاپیک جدید باز کنین
    نیست اسم تاپیکتونم خیلی قشنگه!!

  5. #14
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ازدواج با بیوه !!!!!!؟

    جناب ezzat11

    دوستان به خوبی راهنمایی دادند . با این حال بنده هم تأکید دارم که :

    شما خود و انتظارات و معیارهایتان را برای انتخاب لیست کنید ، به آنها اولویت بدهید . و سپس متناسب با آنها این خانم را بشناسید و حتی الامکان از یک مشاور به طور حضوری کمک بگیرید . و سپس تصمیم بگیرید .


    بنا به پستها و صحبتهای شما . بنده رگه هایی از خود خواهی را در هردوی شما می بینم که اگر اصلاح نشود و زندگی تشکیل دهید ریشه اختلافات خواهد بود .

    شما فرموده بودید که ایشون برای شما مناسبند و می تواند پله های ترقی شما بشود ( خودخواهی ) بعضی شروط و موضوع تصمیم گیری از سوی ایشان ( به این کار نداریم که شما موافق هستید یا خیر ) نشانه هایی از دیگری را خودخو.اهانه خواستن است . به عبارتی با این روش و منش زندگی کردن اغلب هر دو طرف من می شوند و این هم منشاء درگیری است .

    با این اوصاف پیداست که شما از خود و از ایشون شناخت عمیق ندارید و جهاتی که ایشون را برای خود و خود را برای ایشان مناسب می بینید بیشتر سطحی است .

    بیشتر دقت کنید هم روی خود هم ایشون .


    موفق باشید


    .

  6. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 06 تیر 90)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 بهمن 94 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    4,948
    سطح
    44
    Points: 4,948, Level: 44
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteran
    تشکرها
    100

    تشکرشده 100 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با بیوه !!!!!!؟

    سلام

    به حق چیزای نشنیده

    عزت نوشته بود:
    دوستان به نظر شما اینکه مدیریت تصمیم گیری با زن باشه صحیح است .البته اونم اول با همفکری دونفره و سپس نظر آخر رو اون بگیره؟؟؟؟؟

    یعنی چی پس نقش مرد چی میشه این وسط؟؟؟؟

    ولله به نظرم اگر ... مهریه آنچنانی برای عقد میگذاشت بهتر بود تا چنین پیشنهاداتی بدهد

    حالا دندان و عوض کردن ماشین خوبه

    ...

    اگر میتونید چنین کاری بکنید که در نهایت تصمیم آخر را ایشون بگیرد و اگر اینقدر دوستش دارید که میتونید این همه گذشت کنید خب مشکلی نیست
    ولی این حرف به این معنا هست که هر چی هم تو بگی آخرش حرف حرف من باید بشه
    کمی با ایشون صحبت کنید و از اشتباه درشون بیارید

    اما وقتی کسی طلاق میگیره خیلی وسواسی تر میشه خیلی هم نمیشه بهش ایرادی گرفت
    خیلی از زنها هم هستند که بعد از طلاق اصلا دیگه دنبال ازدواج نیستند و کاملا از مردها ناامید میشوند
    به قول معروف مارگزیده میشوند

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: ازدواج با بیوه !!!!!!؟

    خانم برای شما شرطهای عجیب غریب گذاشته و جالبه که شما هم انگار اصلا حواستون نیست و دارید به این شرطها فکر می کنید ...

    یعنی چی تصمیم نهایی با مرد باشه یا زن؟ بستگی داره. یه مسایلی را زنها بهتر سر در می آرن و تصمیم نهایی باید با اونها باشه، یه مسایلی بهتره مرد تصمیم بگیره. البته این هم باز به زن و مردش بستگی داره. تو بعضی خانواده ها این راه درست جواب نمی ده.

    ولی خب تصمیمات مهم و بزرگ مخصوصا اقتصادی را مردها بگیرن بهتره. ولی خب مثلا اینکه این جمعه بریم کجا واسه گردش، حالا نظرهاتون را می گید یه جایی می رید دیگه. کی حرف آخر را بزنه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مثلا در مورد کادوی تولد بچه دختر خاله اش که قرار نیست شما حرف آخر را بزنید. یه کار زنونه است.
    در مورد اینکه خونه با اجاره بالا بگیرید یا پول پیش بیشتر بدهید مثلا بهتر مرد خونه تصمیم بگیره.

    البته اینها همه اش نسبی است و بستگی به شرایط خانواده داره. ولی کلا این خانم خیلی داره اذیت می کنه و کلاس می ذاره. حواستون باشه.


  9. کاربر روبرو از پست مفید شب نم تشکرکرده است .

    شب نم (سه شنبه 07 تیر 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دارم دیونه میشم
    توسط یه پسر در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 خرداد 97, 16:20
  2. ازدواج با یه اقای یونانی
    توسط آرته در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 اسفند 90, 15:58
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. مشکل انتظارات من و انتظارات شوهرم (لطفاً، آقایون کمک کنند)
    توسط حق طلب در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 دی 90, 16:20
  5. نحوه برخورد صحیح با آقایون
    توسط سرافراز در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 دی 90, 17:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.