به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 90 [ 09:46]
    تاریخ عضویت
    1390-2-20
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,637
    سطح
    23
    Points: 1,637, Level: 23
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 40 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا میشه خواستگاری غیر رسمی داشت؟

    با سلام
    سوال من این هست چطور نمیشه که این جلسه پرس و پاسخ خواستگاری غیر رسمی باشه؟ یعنی اون تایمی که میزارند دختر و پسر با هم صحبت بکنند این چرا حالت غیر رسمیش نباشه؟
    به عنوان مثال: من دختری را دیدم و از لحاظ ظاهری پسندیدم . برم جلو و باهاش در مورد ازدواج و تفکر و عقایدش صحبت بکنم . یعنی همون زمانی که قراره در جلسه خواستگاری (با اون همه هزینه - رفتن و لباسو خانواده را بردن و ...) باید گذاشته بشه که من بفهمم طرف شخص مطلوب من نیست. همین کار را خودم انجام بدم.
    اصلا منظورم دوستی و اینا نیست
    من از دختری خوشم اومده میرم محترمانه ازش درخواست میکنم یک ساعت الی ۲ ساعت زمانش را بده پیرامون این موضوع باهاش حرف بزنم.با احترام و همه چی . نه وابستگی هست و نه هیچی. خوب در یک جلسه اول که خودم اینکارو کردم و به نتیجه رسیدم دختر مطلوب من نیست . دیگه چه نیازی داره خانواده را بکشونم و گل و این چیزا .. بریم خونه عروس و این ۱ ساعت مکالمه را انجام بدیم؟
    من در ۱ ساعت وقتی مثلا باهاش حرف زدم میبینم اصلا تو فاز فکریه من نیست مثلا. یا معیارهای منو نداره
    ولی اگر داشت
    بعد از ۲-۳ جلسه صحبت کردن با خانواده تشریف ببریم خونشون و ببینیم چی پیش میاد

    به نظر شما این چیزی که من گفتم میتونه اشکالی بوجود بیاره؟
    راستش من خودم الان یه همچین کاری کردم و تا الان ۲ دختر در دانشگاهمون را باهاشون صحبت کردم و خوب نپسندیدم نه وابستگی وجود اومده این وسط نه هیچی.بیخود هم خانواده را درگیر نکردم
    الان مورد سوم هست که در حال بررسی و تحقیق هستم و ۹۰٪ اگه خود دختر موافق باشند برای خواستگاری رسمی میریم خونشون.در ضمن مادر من (با اینکه خیلی مذهبی هستند) در جریان کار من قرار دارند. گفتن بهشون که من یه همچین کاری را انجام دادم . حتی دخترهایی هم که باهاشون صحبت کردم را برای مادرم توضیح دادم مثلا کی بودند و به چه علتی مثلا نپسندیدمشون

    حالا میخوام نظر کارشناسان را بشنوم
    ممنون

    حالا غیر کارشناسام نظری دارند بدند. من منظورم کلی بود

  2. 4 کاربر از پست مفید bugatti تشکرکرده اند .

    bugatti (جمعه 23 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  2. آیا باید همه چیز رو به خواستگارها گفت؟
    توسط marziyehh در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: شنبه 25 دی 89, 08:21
  3. +دوستانی که متاهل هستند آیا ازدواج خوبه یا واقعا یک حماقت؟
    توسط گل بن در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 03:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.