سلام خواهر خوبم
اصلا به حرف مردم توجهي نكن!!چه برسه به نگاهاشون كه اصلا معلوم هم نيست به اون چيزي فكر كنن كه شما نگرانشي! مطمئنا شنيدي كه:ما با مردم زندگي ميكنيم ولي براي مردم زندگي نميكنيم!
هر كدوم از آدماي اطرافمون خودشون هزارتا فكر و خيال و كمبود و نگراني و مشكل توي زندگيشون دارن پس اصلا توجهي نكن! در ضمن شما چون خودتون روي اين قضيه حساس شدين ناخودآگاه حس ميكنين كه هر كي نگاهتون كرد،فكر و منظور خاصي داره!
و اما در مورد خودتون،مسلما شما ويژگي هاي مثبت و جذابيت هاي زيادي داشتين كه همسرتون شما رو انتخاب كرده!
به ورزش و تغذيه خيلي توجه كن!بدنسازي،ايروبيك،شنا...خي لي عاليه!نه تنها سلامت و تناسب اندام به همراه داره ،بلكه يك احساس اعتماد به نفس عجيب و شيريني هم به آدم ميده!!ميوه و سبزي هاي تازه،شير،عسل و... رو حتما توي برنامه غذاييتون داشته باشين!
توي لباس پوشيدن و عطر و آرايش تنوع و سليقه به خرج بدين...
كتابها و مقالاتي كه در مورد افزايش اعتماد به نفس وجود داره رو حتما بخونين..
در ضمن من پيشنهاد ميكنم اين نگراني رو چندان با همسرتون مطرح نكنين،چون امكان داره اونم به همچين باور اشتباهي برسه كه مثلا از شما سر هست!
بهترين سالهاي عمرتون رو با اين فكر و خيالهاي بيهوده خراب نكنين!![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)