من در عسلویه کار میکنم و معمولا 14 روز کار میکنم و 7 روز میرم خونه . ازدواج با این شرایط آبا امکان داره ؟ اگه بشه خانم ها چقدر میتونند این وضعیت رو تحمل کنند؟[/font]
تشکرشده 5 در 4 پست
من در عسلویه کار میکنم و معمولا 14 روز کار میکنم و 7 روز میرم خونه . ازدواج با این شرایط آبا امکان داره ؟ اگه بشه خانم ها چقدر میتونند این وضعیت رو تحمل کنند؟[/font]
ali_x (شنبه 17 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)