شرمنده
واسه یه زن که 4 ساله ازدواج کرده و یه بچه 2ساله هم داره خیلی بده ولی من جدا نمی دونم عشوه زنونه یعنی چی!!بلد نیستم دل شوهرمو اونجور که بعضی دوستان تو سایت می گن ببرم
اگه ممکنه و با قوانین سایت مغایر نیست چندتا مثال عملی برام بزنید
تا حالا از این نظر مشکلی نداشتم اماهر وقت تو سایت به چنین مطلبی میرسم(عشوه زنونه دلبری و از همسر و..)احساس ناتوانی نا بلدی می کنم
همدیگه رو خیییلی دوست داریم با وجود همه مشکلات اما تازگی ها میگم نکنه مشکلات ریز ما از همین نا بلدی من سر چشمه می گیره؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)