به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 اردیبهشت 90 [ 07:13]
    تاریخ عضویت
    1390-2-07
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,439
    سطح
    21
    Points: 1,439, Level: 21
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چه جوري به كسي كه دوسش دارم بگم نه

    سلام
    من 3 ماه پيش با پسري آشنا شدم كه بعد از دو ماه پيشنهاد ازدواج داد
    من اونو عاشقانه دوست دارم واقعاً دوسش دارم ولي مشكل اينجاست كه من 28 سالمه و اون 27 سال من فوق ديپلم و اون زير ديپلم من شغل ثابت با ماهي 400 تومن حقوق دارم ولي اون كار آزاد (درو پنجره سازي) كه يه ماه مي بيني هيچي نداره يه ماه 500 تا 600 در ميآره اونم نقطه پرش من خونه و ماشين دارم ولي اون فقط يه موتور و يه مغازه كه ارث باباشه و بايد بين 5 نفر تقسيم شه سربازي هم نرفته.
    حالا خصوصيات اخلاقي اون كم طاغت و كم حوصله بايد همش بهمش آمار بدم كه چه كار مي كنم كجا هستم و با كي هستم اگه نگم كلي شاكي مي شه و كلي غرغر مي كنه اولين و مهمترين تفريحش قليونه و گه گاهي تو مراسمي مشروب مي خوره عادت صبحا دير مثلاً‌ساعت 1-12 بيدار شه
    من كلا هيچ وقت از كاراش ايراد نگرفتم چون قصد ازدواج باهاش نداشتم ولي اون تا فهميد من بدم ميآد قول داد يني قسم خورد كه ديگه هيچ كدوم از كارايي كه گفتم و انجام نده يني يه جورايي دست منو واسه نه گفتن بست حتي به سربازيش گير دادم گفت ميره سربازي بهونه آوردم كه من توي زندگيم هميشه راحت بودم و راحت خرج كردم و راحت گشتم و تفريح كردم نمي تونم با ندارم و نميتونم كنار بيام گفت شغلشو عوض ميكنه و دنباله شغل دوم ميره هرچي بهونه ميآرم ميگه درستش مي كنه
    خيلي سخته آدم كسي رو كه دوسش داره و عاشقشه قانع كنه كه بايد بره و دل بكنه
    كمكم كنيد چه جوري قانعش كنم چون اصلاً اعتمادي هم به اصلاحش ندارم ميدونم اون تغيير بكن نيست و الان عاشقه هرچي مي گم مي گه باشه هرچي تو بگي

  2. کاربر روبرو از پست مفید مليسا تشکرکرده است .

    مليسا (جمعه 06 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شك داشتن در مورد انتخاب كسي كه دوسش داري عادي است يا خير؟
    توسط sama28 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 خرداد 96, 23:04
  2. با چه كسي ازدواج كنيم ؟
    توسط mandana62 در انجمن معیارهای ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 13 اسفند 89, 21:22
  3. ازدواج با كسي كه دوسش ندارم؟
    توسط khisebarani در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 فروردین 88, 07:27
  4. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09
  5. ازدواج با كسي كه تمام روابط با دختراي ديگه را ميدونه
    توسط mehdish1777 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 اردیبهشت 87, 09:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.