ممنون از لطفت. نیکا جان من به هیچ کدوم از این دو نفر وابسته نیستم و به راحتی میتونم تموم کنم اما من مشکلم اینه که نمیخوام تنها باشم. با دوست پسرم هم صرفا واسه تنها نبودن و گه گاهی کمک گرفتن توی مشکلاتم هستم. هیچ کدوم هم وابسته نیستیم و به چشم جنس مخالف دیگری رو نگاه نمیکنیم.






هردفعه هم میگم نمیخوامت قسم میخوره که هیچی کم نمیذاره و حرفایی که گفته سرکاری نیست!
دوستان خواهش میکنم منو از این سردرگمی نجات بدین






علاقه مندی ها (Bookmarks)