اصلا نمیشه از حرفهات چیزی فهمید! " به خدا میکشم تیکه تیکش میکنم.زندش نمیذارم! ...اگه باشه میکشمش."
پیاده شو با هم بریم! مگه سوسک میخوای بکشی؟ می کشم می کشم راه انداختی؟
ملت زنم از من فرارییییییییییییییییییییی یه
میخوای فراری نباشه؟دستم روش بلندشد
گف تو دنیا فقطو فقط از تو میترسم.میره تو اتاقو قفلش میکنه
من هم بودم با این بکشم بکشم های شما دو تا پا داشتم چهار پنچ تا دیگه قرض میکردم در میرفتم!
یه سوال! اگه منو هم نمی کشی له نمیکنی نمیچسبونی به دیوار برای عبرت بقیه! :
این چه لیلی است که تو رو اینقدر مجنون کرده که متوجه اعمال و گفتارت نیستی؟ که خون جلوی چشمهاتو گرفته جایی رو نمی بینی برادر من! احساست چنان چشمهاتو بسته که فکر کنم الان خود لیلی جان هم کنارت بود نمی دیدیش. الان فقط و فقط خودت رو داری می بینی و خشمی که همه وجودتو تسخیر کرده.
چند سال داری؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)