خانم بلو اسکای ( مامان تالار ) آخه دلمون برا مدیران تالار بسی تنگولیده.بی دل حرف دلمون رو زدpleeeeeeeeeeeeeeease بیاید منتقلش کنید دیگه...
این جا چرا این طوریه؟ تو مدرسه دلمون می خواست سالی جمع جمع 1 بار چشممون به مدیر گرام بیفته اونم موقع جایزه دادن به شاگرد اولا! که به دلیل شاگرد اول نبودن اصلا چشممون به مدیر گرام نمی افتاد
این جا فرق می کنه ... ما رو تو دنیای xو y رها نکنید!
!pleeeeeeeeeeeeeeeease






پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)