به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 13 نخستنخست 123456789101112 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 126
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط آویژه
    در مورد ماه تولد و تاثیرش روی شخصیت آدما یه روانشناس می گفت:

    اگه واقعا ماه تولد اینقدر تاثیر گذار بود، ما می بایست 12 نوع الگوی رفتاری توی ادما بیشتر نمی داشتیم. یا به قولی 12 جور آدم!!!
    ولی واقعا اینجوریه؟!!!

    آره منم امروز داشتم حرفهاشو گوش میدادم و ای کاش پیشش بودم تا بهش این جواب رو می دادم:
    آقای دکتر انسانها در خانواده ها و با فرهنگ های مختلفی بزرگ می شوند و این مسائل بر روی افکار و رفتارشون تاثیر داره.
    مثلا متولد مردادی که در یک خانواده با اصالت بزرگ شده با متولد مردادی که در یک خانواده بی فرهنگ بزرگ شده زمین تا آسمون فرق می کنند ولی در یکسری خصوصیات با هم شباهت دارند
    تاثیر شرایط جوی در هنگام تولد رو واقعا نمی تونیم نادیده بگیریم!!!

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    [b][quote]تاثیر شرایط جوی در هنگام تولد رو واقعا نمی تونیم نادیده بگیریم!


    شرایط جوی؟!
    ینی یه اردی بهشتی که تو بارون متولد شده با یه اردیبهشتی دیگه که تو هوای آفتابی متولد شده فرق می کنه؟[
    چه با حال! پدر مادرا از این به بعد باید با هواشناسی هم تماس بگیرن



  3. 2 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    آویژه (پنجشنبه 01 اردیبهشت 90)

  4. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    [quote=آویژه]
    [b]
    تاثیر شرایط جوی در هنگام تولد رو واقعا نمی تونیم نادیده بگیریم!


    شرایط جوی؟!
    ینی یه اردی بهشتی که تو بارون متولد شده با یه اردیبهشتی دیگه که تو هوای آفتابی متولد شده فرق می کنه؟[
    چه با حال! پدر مادرا از این به بعد باید با هواشناسی هم تماس بگیرن


    دوست عزیزم
    بهتره در این زمینه کمی مطالعه کنید...
    لزومی نداره با هواشناسی تماس بگیرید.
    من یه سوال می پرسم و شما برید تحقیق کنید:
    چرا بعضی بچه ها 4 انگشتی و بعضی 6 انگشتی ان؟
    حتما میگید شانسی بوده؟
    از پدر مادراشون بپرسید ببینید چی میگن
    یا اگه خودتون متاهلید امتحان کنید
    حتما از گفته تون در این تاپیک پشیمون خواهید شد

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اردیبهشت 90 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1390-1-27
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,482
    سطح
    21
    Points: 1,482, Level: 21
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 49 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط جویای نیمه گمشده


    چرا بعضی بچه ها 4 انگشتی و بعضی 6 انگشتی ان؟

    چرا؟

  6. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    بچه ها واقعا کسی نیست کمکمون کنه؟
    خواهش می کنم کمکم کنید.
    به نظرتون منتظر باشم شاید تو کلاسهای جدیدم دختر بهتری پیدا شد یا اقدام کنیم؟؟؟
    اگه اقدام کردم و تو کلاسام یکی بهتر پیدا شد خیلی بی معرفتیه اولی رو رها کنم؟ نیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیوا.
    نقل قول نوشته اصلی توسط جویای نیمه گمشده


    چرا بعضی بچه ها 4 انگشتی و بعضی 6 انگشتی ان؟

    چرا؟
    برید تحقیق کنید...
    من می ترسم بگم
    فقط همینو بگم ربط داره به ماه . همین!!!

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    بازم سلام،امشب یه جوریم قبل از این که جوابت را بدم ، میخوام در مورد خودم بگم .
    قرار بود مورد قبلی را فراموش کنم ، یادته ! اما امشب براش شدم سنگ صبور ، داشتم راهنماییش میکردم . آخه بعضی وقتها خدایی نیاز به کمک داره ، میدونی چرا ؟ چون خواهر نداره ، معلومه مثل خودت ، پاک بوده با خانم هانبوده به خاطر همین ، توی حرکات خانمها میمونه ، ازطرفی سریکسری مسائل میخواستم دیگه توی سرویسشون نرم اما با خواهشهایی که کرد که تنهام نگذار ، دلم نیومد . اما به یک چیز جالبی رسیدم ، احساس میکنم حس برادری نسبت بهم داره و دوست داره فقط راهنماییش کنم ، همین . وقتی دوستان توی سایت بهم گفتند اون هیچ حسی بهت نداره اولش خیلی برام سخت بود اما الان دیگه فقط بهش به چشم یک برادر دارم نگاه میکنم . خداراشکر زود حس عاشقی تموم شدو اما ازش متنفر نشدم . بلکه احساس کردم یه برادر اضافه کردم .
    اما درمورد شما نیمه ی گمشده ، خداییش شما راهم مثل یک برادر دوست دارم و دلم میخواد خوشبخت بشی یادته قرار گذاشتیم هردومون هم دیگه را راهنمایی کنیم . من هنوز سرعهدم هستم .
    اما در مورد ماه تولد ببین یکمیش درست است اماهمش نه ، و اون قدر مهم نیست که زندگی را تحت تاثیرقرار بده .
    اما در مورد تحصیلات ، خیلی خوبه که هردو مثل هم هستید . اون خانم مثل منه ، منم تحصیلاتم بدی نیست یعنی یه لیسانس دارم ، ارشد امسال دادم ، لیسانس دومم راهم دارم میگیرم . اما پدر و مادرم بیسوادند .درسته که شاید مثل بقیه پدر و مادرها نظرات جدید ی ندارند و یکسری تعصبات خاص خودشون را دارند اما نظرات اونها روی من اثری نداره ، دوستشون دارم براشون احترام قائل هستم اما افکارشون را در اکثریت مواقع نمیپذیرم ، خوب شاید خیلی از فرصتهای ازدواجی هم که برام پیش میاد دوست دارند خانواده همسرشان تحصیلات بالایی داشته باشندکه مثلا بعدا بگند دختر فلان شخصیت را گرفته ایم ، اما باور کن موثرهست اماخیلی نه ، بازهم میگم بستگی به افکار خودت داره و انتظارت از اونها ، مهم است که خیلی بهت احترام بگذارند ، خیلی بالا ببرندت ، یا جایی که ازت میپرسند پدر خانمت چی کاره است فکر کن داری جواب میدی ، چه احساسی داری ، خجالت میکشی ، با شرمندگی میگی پدر خانمت تحصیلاتش پایین است یا نه ، یکمی تصور کن چه حالتی میشی !
    اما در مورد خواستگاری رفتنهات ، بابا بیخیال ، اکثریت همین طور هستند شاید هنوز قسمتت نبوده که نشده ، برای برادرم که میرفتیم خواستگاری ، خیلی باحال بود من که خوشم اومده بود میگفتم کاشکی چندتا داداش داشتم میخواستیم بریم خواستگاری .با افکار ، روشها و دیدگاههای مختلف آشنا میشدم .شما هم از این موضوع ناراحت نباش .درست میشه . اما درست تحقیق کن که دختر خانم از نظر اخلاقی حداقل 70در صد شباهت و تفاهم لازم را باشما داشته باشه .شما خودت پاک هستی ، تلاش کن آن دختر خانم هم از نظر مذهب و پاکی مثل خودت باشه .
    (پس آخ جون یک عروسی هم دعوت داریم ، مبارک باشه . )

    راستی یادم رفت بگم من که بیشتر وقتها توی سایت هستم . شما تاپیک جدید باز کرده بودید من ندیده بودم ، دیدم تعجب کردم .
    خوب پس یاد گرفتم ، شخص جدید ، خواستگاری جدیدو یک عنوان جدید ، جالب بود .:

  8. 4 کاربر از پست مفید asaman تشکرکرده اند .

    asaman (جمعه 30 اردیبهشت 90)

  9. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    تو بعضی از این مشکلات ؛ مشترکیم.
    منم در مورد تحصیلات برادر خواهرا و داماد های دختر مورد نظرم مشکل دارم.

    و مثل شما دنبال پیدا کردن ایراد از ایشون هستم( در بعضی مواقع) که یه مقداریش به کمال گرایی و یه مقداریش هم به اعتماد به نفس بر می گرده که مرغ همسایه رو غاز می بینم.
    http://www.hamdardi.net/thread-15460

    در مود ماه تولد هم نظرم مخالفه و یه جورایی نمی پسندم.

  10. کاربر روبرو از پست مفید nava تشکرکرده است .

    nava (یکشنبه 28 فروردین 90)

  11. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    اما درمورد شما نیمه ی گمشده ، خداییش شما راهم مثل یک برادر دوست دارم و دلم میخواد خوشبخت بشی یادته قرار گذاشتیم هردومون هم دیگه را راهنمایی کنیم . من هنوز سرعهدم هستم .
    مرسی
    منم همینطور و هنوز هم بر سر تعهدم هستم

    اما در مورد ماه تولد ببین یکمیش درست است اماهمش نه ، و اون قدر مهم نیست که زندگی را تحت تاثیرقرار بده .
    موافقم

    اما در مورد تحصیلات ، خیلی خوبه که هردو مثل هم هستید . اون خانم مثل منه ، منم تحصیلاتم بدی نیست یعنی یه لیسانس دارم ، ارشد امسال دادم ، لیسانس دومم راهم دارم میگیرم . اما پدر و مادرم بیسوادند.
    نه من اینو گفتم که، بحثم سر این نیست که پدر مادرش با سوادند یا بی سواد! تازه پر مادرش بی سواد نیستند! منظورم بیشتر فرهنگشونه تا سوادشون...
    برا تحصیلات دختره مهمه ولی فرهنگ خونوادشونم مهمه

    یا جایی که ازت میپرسند پدر خانمت چی کاره است فکر کن داری جواب میدی ، چه احساسی داری ، خجالت میکشی ، با شرمندگی میگی پدر خانمت تحصیلاتش پایین است یا نه ، یکمی تصور کن چه حالتی میشی !
    نه شغل پدر و مادرش طوری هست که خیلی مسئله ای باهاشون ندارم
    اما در مورد خواستگاری رفتنهات ، بابا بیخیال ، اکثریت همین طور هستند شاید هنوز قسمتت نبوده که نشده ، برای برادرم که میرفتیم خواستگاری ، خیلی باحال بود من که خوشم اومده بود میگفتم کاشکی چندتا داداش داشتم میخواستیم بریم خواستگاری .با افکار ، روشها و دیدگاههای مختلف آشنا میشدم .شما هم از این موضوع ناراحت نباش .درست میشه . اما درست تحقیق کن که دختر خانم از نظر اخلاقی حداقل 70در صد شباهت و تفاهم لازم را باشما داشته باشه .شما خودت پاک هستی ، تلاش کن آن دختر خانم هم از نظر مذهب و پاکی مثل خودت باشه
    پس برم خواستگاری؟ آخ جون

    بچه ها راستشو بخواهید دارم کم کم تصمیمم رو قطعی می کنم.
    ولی یه سوالم هنوز پاسخ داده نشده و اون اینکه:
    من الان کلاسهای جدیدی قراره دایر کنم.
    به نظرتون صبر کنم تا توی کلاسهای جدیدم ممکنه دختر بهتری پیدا شه یا نه
    برم خواستگاری بنده خدا؟؟؟

  12. کاربر روبرو از پست مفید جویای نیمه گمشده تشکرکرده است .

    جویای نیمه گمشده (یکشنبه 28 فروردین 90)

  13. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    سلام جویای نیمه گمشده

    امیدوارم خیلی سریع شاهد تغییر نام کاربریت به "یابنده نیمه گمشده" باشیم.

    ببین دوست عزیز ، با این تفکر که
    "صبر کنم تا توی کلاسهای جدیدم ممکنه دختر بهتری پیدا شه "

    شما میشی باجناق عیسی مسیح ،:D
    ترم بعد هم همین ، چون این احتمال تا قیام قیامت هم وجود خواهد داشت.

    زمان اتخاذ تصمیم هم به اندازه خود تصمیم اهمیت داره. یه تصمیم در این روز باارزشه ، همین تصمیم شاید در هفته دیگه هیچ ارزشی نداشته باشه.
    بنظر من شما هنوز ملاکها و معیارهاتون رو برا ازدواج مشخص نکردی لذا تصمیم گیری تون با شک و دودلی توام میشه.
    اگرچه خواستگاری رفتن خوبه ، اما هرچیزی اگه از حد متعارفش بگذره ، لوث میشه.
    بنابریان ملاکهاتون رو تعیین کنید (مشخص و واضح ) ، بعد مواردی رو که خواستگاری میرید با این معیارها بسنجید، شاید شما دارید موردها رو باهم مقایسه میکنید مثلا چشمای X ، خیلی بهتر از چشمای y ، درعوض لبای Y بهتر از ...

    حالا راستش رو بگو ، شما نمی پسندی یا

  14. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 28 فروردین 90)

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک برای ازدواج بهتر

    بازم سلام ، خوبی ؟ از این که با دقت مطالب را دنبال میکنی و نکته نکته جواب میدی ، خوشحالم . درغیر این صورت بود برات پیام نمگذاشتم . شوخی کردم.
    با نظر BABYخیلی موافقم . میدونی هنوز واقعا از اون دختر خوشت نیومده ومیشه گفت شاید عاشقش نشدی چون وقتی آدم واقعا از کسی خوشش بیاد هزارتا ایرادهم که داشته باشه وبقیه بگند به نظر خودش بهترین انتخاب را کرده و حتی اگه انتخابش هم اشتباه باشه بازم پاشو میکنه توی یه کفش و بهتراز اونم بیاد میگه نه فقط همون قبلی .
    یادته درمورد کسی که دوستش داشتم صحبت میکردم حتی بقیه همکارهام روی هرحسابی که بود گاهی درموردش بد میگفتند لجم میگرفت و فکر میکردم کاملترینه ، الان هم هنوز خوشم نمیاد کسی بهش یا پشت سرش حرفی بزنه ، حتی دوست صمیمیم که درپشت سرش حرف زد یه جورایی ازش جدا شدم . با اینکه دیگه به عنوان یه عشق بهش فکر نمیکنم و برادر حسابش میکنم .
    پس ، شما یک بار سختیهاتو کشیدی ، وبد جوری داغون شده بودی ، دلم نمیخواد دوباره به اون حالت برگردی ، پس فقط به خاطر این که ا زتنهایی در بیایی ازدواج نکنی باید دلایل کاملی داشته باشی ، وگرنه بعد از چندسال که این احساس را از دست بدی یا توی مسائلی که بالاخره توی همه ی زندگی ها هست قرار بگیری خدایی نکرده کم میاری . خواستگاری رفتن و نشدن اشکالی نداره همه همینطور هستند اما بری و دل ببندی و بعد .... اونجوری خیلی بده .
    ببین خوب با خودت خلوت کن ، کاری به اون خانم نداشته باش ببین دوست داری خانمت چه جوری باشه ، تصور کن وبعد تمام صفات را بنویس و بعد با اون خانم مقایسه کن ببین همونه که مخوای یا حداقل نزدیک به اون هست یا نه .
    درمورد فرهنگش هم درست میگی خدایش فرهنگ مهم است تحصیلات خانواده مهم نیست اما فرهنگ مهم است یا حداقل با خودش بعدا که حرف زدی خیلی راحت بهش بگو فرهنگ شما اینه و دوست داری و انتظارت از خانم آینده ات اینه ، باور کن جنگ اول به از صلح فرداست.
    موفق باشی.

  16. 2 کاربر از پست مفید asaman تشکرکرده اند .

    asaman (سه شنبه 28 تیر 90)


 
صفحه 2 از 13 نخستنخست 123456789101112 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.