با سلام به همه دوستان
دوستان عزيز مشگل ارتباط جنسي كه با همسرم داشتم هنوز حل نشده راه كارهايي كه شماها بهم پيشنهاد كرده بودين را انجام دادم اما تاثيري نداشت راه كارهاي كاشمر عزيز را مو به مو انجام دادم بي تاثيثر بود از مقاله g.sana مهربون پرينت گرفتم دادم بخونه گفت اينا همش چرت و پرته و.. حالا موندم چيكار كنم
اقايون تالار تو را خدا راستش را بگيد شما هم از همسراتون چنين درخواستايي ميكنيد (رابطه جنسي از مقعر) يا فقط شوهر من نوبر اورده
خانمهاي تالار شوهراتون تا حالا چنين درخواستي كردن ؟
ديشب باز دعوامون شد باز درخواست منم عصباني شدم گفتم تو اصلا منو دوس نداري اگه به فكر من باشي از اين كارا نميكني اگه فردا مريض شم چيكار كنم برم ابرومو جلوي دكترا بزارم واسه تو كه فرقي نميكنه نهايتش ميري يه زن ديگه ميگيري و.. و..
واقعا موندم چيكار كنم كمكم كنيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)