سلام بر شما [name]
ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به همه اعضاء محترم و بازدیدکنندگان گرامی، برایتان بهترین آرزوها را در سال 1390 دارم. امیدوارم با آگاهی و تلاش شما عزیزان و توکل بر ایزد مهربان بتوانید با تجارب سال 1389 در سال 1390 زندگی بهتری را داشته باشید.
عیدی های اعضا همدردی به شما عزیزان به مناسبت نوروز 1390 :
(( دوستان ارسال بالا به نظرتون آشنا نیست
!!! به جون خودم
من از دست مدیر کپی نکردم...
ا راست می گم ...چرا هیچکس باور نمی کنه!!!
))
اولین عیدی
سارا بانو به مناسبت سال 1390 به دوستانم در همدردی:
آواتور اینجانب نوروزی شد...
بدین وسیله من یک خرس بامزه که به همه دوستان بوسه و گل می فرسته جای آواتورهای شیطان خودم جایگزین کردم و مفهوم این آواتور این هست که یک گل تقدیم همه دوستان گلم تا عیدشون سرشار از گل باشه ...
تبصره: این خرس به هنگام تقدیم گل به بی بی خان با یک پتک
همراهی خواهد شد( کسی بهش نگه ها!!!
دوستان عزیزم این تاپیک با حالت طنز ولی شاد باز کردم...همه دوستان اگر موافقن تبریکات عید زیبا خودشون رو که همراه ویرایش شادی بخش هست ..یا چیزی که با بهار و شادی مانوسه می تونن از این تاپیک تقدیم کنند..مگه ما چیمون از مدیر جان کمتره که داره همش عیدی می ده!!! هان!!!
کیه؟کیــــــــــــــــه؟
کیـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــه ؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)