به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 فروردین 90 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-07
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,701
    سطح
    24
    Points: 1,701, Level: 24
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    یه هو یاده یه جمله افتادم
    خشگلی دردسر داره!
    خوب بود خوشگل بودیو شوهرت بددل میشدو از کاوتحصیلوازادی هایه اجتماعی منعت میکرد یا زندونیت میکرد!!!
    ها؟
    البته فقط واسه خنده بودا

  2. کاربر روبرو از پست مفید n.erfani67 تشکرکرده است .

    n.erfani67 (چهارشنبه 18 اسفند 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آبان 90 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1389-10-09
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    1,795
    سطح
    24
    Points: 1,795, Level: 24
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    242

    تشکرشده 235 در 97 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    نقل قول نوشته اصلی توسط شاپرک جون
    از همتون تشکر میکنم به خدا شما خیلی خوبید همتون مثل فرشته های خدایید انشاالله هرچی از خدا میخاید بهتون بده.

    من به همه حرفاتون فکر کردم خیلی قشنگه و به جاست. من همه اینارو درک میکنم ولی تا حالا هیچ چیز خوبی در خودم پیدا نکردم.فکر میکنم هیچی بلد نیستم خیلی خنگم.الان که 20 سالمه و از وقتی نامزد کردم تا عروسی کنم هرچی کنکور دادم قبول نشدم تیرماه هم امتحان دارم ولی فکر نکنم قبول شم چون خیلی تنبل شدم. احساس میکنم اصلا مفید نیستم
    به خیلی کارا علاقه داشتم ولی چون وضع مالیمون زیاد خوب نیست و اول زندگیمونه خیلی کارارو ول کردم. من تا قبل نامزدیم کلاس زبان میرفتم و سطحم بالا بود ولی به خاطر مسائل و مشکلات ولشون کردم.الانم احساس میکنم هیچم.برادرو خاهرم درساشونو تموم کردن جاریم پزشکی میخونه ولی من چیزی ندارم نه صورت و ظاهر انچنانی نه درس خوندم نه پولدارم............
    در مورد ظاهر و قیافه بحث زیاده ، نظرات خیلی مختلفه و نظرات دوستان در این تاپیک هم منطقی بوده. اما این موردی هست که به نظر من فقط یک مشاور عالی با تجربیات و کلام قوی می تونه رو ذهن شما تاثییر بگذاره.
    در مورد کنکور ، نه اینکه بیخیال بشید ، اما طوری رفتار نکنین که انگار 60 سال دارید! برادر من 23 سالگی قبول شد ، الان که 30 داره دانشجوی کارشناسی ارشد و مدرس هم هست.

  4. 2 کاربر از پست مفید montana تشکرکرده اند .

    montana (پنجشنبه 19 اسفند 89)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 91 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1389-9-25
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    4,612
    سطح
    43
    Points: 4,612, Level: 43
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 138
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    971

    تشکرشده 981 در 133 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    شاپرک جون سلام.میشه فهمید تو چه حس و حالی هستی،از طرفی عاشق خواهراتی و دل پاک ات حتی سمت حسودی هم نمیره و از طرفی دلت از بعضی آدما و بی ملاحضه بودنشون گرفته...میتونم درک کنم چقدر سخته خانمی...اما وقتی مطلب ات رو خوندم چند تا نکته به ذهنم رسید...شما ازدواج کردی،اونم تو 20 سالگی...با خودم گفتم شاپرک جون میگه چهره معمولی داره،میگه هنوز دانشگاه نرفته و مثل خود من خیلی پولدارم نیست ولی همسر داره...بعد دوباره گفتم کیه که منکر این بشه که خوشکلی و تحصیلات و پولداری معیار خیلی از آدمها نشده؟و شاپرک از میون همه اینا چجوری گذشته...؟!و فقط به یه جواب رسیدم:"ارزش وجودی "شاپرک جای همه اینها رو پر کرده...

    شاپرک جون، نشه که از این وجود نازنین ات غافل بشی عزیزم...!نشه که اونقدر ناراحت نداشته هات بشی که فراموش کنی چه داشته های بزرگ و ارزشمندی اطرافت رو گرفته...ببین تو همین تالار چند نفر دوستت دارن...یکیش خود من.باور کن.میخوام که باور کنی که ندیده میدونم ارزشمندی و دوست داشتنی و کلی،کلی حسن تو وجودته،اصلا همین بس که شاپرک منحصر به فرده و هیچ کس تو این دنیا شبیه شاپرک نیست...و همسر ات تو رو خواسته...با همین ظاهر...همسر شاپرک اونو همینجوری دوست داره و خواسته و یک عمر زندگی اش رو در کنار اون برنامه ریزی کرده...مگه همسرت حق انتخاب نداشته،چرا از میون این همه دختر تو رو انتخاب کرده؟به نظرت غیر از اینه که چیزی در وجود تو دیده که در بقیه ندیده؟حالا اگه همسرت احتمالا جزو اون دسته مرداییه که با ابراز احساسات به صورت کلامی مشکل داره به نظرت میشه فقط به همین خاطر به احساس اش شک کرد؟

    شاپرک جون نازنین ام شما میگی چهره ات معمولیه،من میگم دوستایی دارم که چهره نا زیبایی دارن اما بالاترین پست ها رو تو حیطه کاری خودشون دارن و خیلی هم محبوب اند.به نظرت با حرفهای مردم میشه زندگی کرد؟من که فکر میکنم نظر آدمها و قضاوتشون راجع به ما به خودشون مربوطه:)

    شاپرک عزیز میدونی که چیزی که همیشه اول از هر چیزی خودش رو نشون میده و تو چشم آدمها میاد ظاهره نه قیافه و برای داشتن یه تیپ و ظاهر خوب اصلا نیازی نیست گرون ترین لباس ها رو پوشید،میشه یه تیپ شیک و جذاب و ساده داشت.
    اما...اما در مورد تحصیل ات...عزیز من با یکم تلاش و سخت کوشی میشه به جاهایی رسید که اصلا قابل تصور نیست و قصور تو این مورد رو نه میشه از خدا و دنیا گله کرد نه از مردم بی ملاحضه،نظر تو چیه خانمی؟:)
    [size=large]در دلم چیزی هست
    مثل یک بیشه نور/مثل خواب دم صبح
    و چنان بیتابم/که دلم میخواهد
    بدوم تا ته دشت/بروم تا سر کوه
    دورها آوایی ست که مرا میخواند...[/size]

  6. 5 کاربر از پست مفید شیدا حاتمی تشکرکرده اند .

    شیدا حاتمی (پنجشنبه 19 اسفند 89)

  7. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 بهمن 90 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-25
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    3,790
    سطح
    38
    Points: 3,790, Level: 38
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    227

    تشکرشده 229 در 108 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    شیدا جون منم دوستت دارم خیلی ممنون حرفات خیلی قشنگ بود شما راست میگید کوتاهی از منه تو درس خوندن

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    شاپرک خانوم خواستم دوتا نکته عرض کنم خدمتتون
    اولا درمورد اینکه جاریت پزشک هست و ... پزشک بودن و تحصیلات یه امر اکتسابی هست تو هم میتونی به دست بیاری با تلاش و کوشش و جدیت
    ثانیا درمورد زیبایی اینو بدون بیشتر زیبارویان خوشبخت نیستند بنا به دلایل حاصل از زیباییشون مثلا شوهرش بهش نمیگه تو خوشگلی که جو گیر نشه یا میزنه تو سرش که نکنه ادعایی داشته باشه
    بذار یه خورده هم خود تعریفی بکنم
    میدونی من دختری هستم که اولین چیزی که در من جلب توجه می کنه ظاهرمه همیشه و همه جا تحسین شدم ولی الان بدبختترین بدبختها هستم و وقتی خوب فکر می کنم میبینم از اول هم بدبخت بودم و زیبایی هیچ مشکلی رو از من حل نکرده فقط باعث شده حسودام زیاد بشن همه جا به چشم بیام و سرکوب بشم و شوهرم هم نگاهم هم نمی کنه که مبادا جوگیر بشم به قول روانشناس دچار حقارت شده
    به علاوه زمان مجردی به کلی مرد زن دار هرزه طماع برخوردم و خطرات زیادی جلوی راهم بود
    مادرم هم در خوشگلی زبانزد بود که خیری از زندگی ندید
    منم آرزو می کردم کاش یه دختر خیلی معمولی بودم و این روزها رو نمیدیدم
    استاد روانشناسیم میگفت روانشناسی زنان زیبا خاص هست و معمولا اعتماد به نفس کمی دارن چون فکر میکنن هر کی به اونها توجه می کنه بخاطر صورت زیباشونه نه سیرت زیباشون!

    شکر گذار باش

  9. 4 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (شنبه 21 اسفند 89)

  10. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    سلام شاپرک عزیزم

    به نظر من ،تو از کمتر خوشگل بودن نسبت به خواهرات ناراحت نیستی، ان چیزی که تو رو ناراحت و حساس کرده ، مقایسه های اطرافیانت هست ، پس تو مشکلی با قیافه ات نداری ، چه بسا که حتی خیلی از دخترا آرزوشون باشه که قیافه تو رو داشته باشن

    و اما مشکل اصلی تو ،مقایسه ای که در موردت صورت میگیرد ، فکر میکنی زمانت چقدر زیاد است که خودت را درگیر این حرفهای خاله زنکی دیگران بکنی؟ مردم همیشه حرف واسه گفتن دارن ،همیشه بهانه ای واسه ارضای این حس فضولیشون دارن

    پس تو مهمی ، تو خودت چی فکر میکنی؟ آیا خیلی برات مهمه که قیافه ات به خوشگلی خواهرات بود؟یا حتی خوشگلتر؟ آیا این قیافه تو چقدر در تواناییهای وجودیت تاثیر گذار هست؟
    بشین با خودت خوب خلوت کن ، یه لیست تهیه کن از مزایا و معایبی که خوشگل تر شدن برات داشت

  11. 5 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (پنجشنبه 19 اسفند 89)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 فروردین 90 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1389-3-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    2,896
    سطح
    32
    Points: 2,896, Level: 32
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 119 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    پچیزی رو که نمی تونی تغییر بدی، بپذیر.

    زیبایی مهمه و خیلی خیلی هم بهتر می بود اگه تو هم زیبایی که دوست داری رو می داشتی، اما واقعیت اینه که این طوری نیست و کاریش هم نمیتونی بکنی. شعار دادن و این ها هم نداره، همینه که هست واقعیت رو بپذیر.
    من هم یه بار به مدت یکی دو ماه روح و روان خودم رو آزار می دادم سر یه مسئله ای، بعد دیدم که خوب، حالا که چی؟ همینه که هست. بله آزار دهنده هست ولی کاریش نمی شه کرد، این که می گن بپذیر چیزی رو که نمی تونی تغییر بدی، شعار یا توصیه اخلاقی نیست. بهترین و منطقی ترین کاریه که می تونی بکنی.
    فرصت زندگی محدوده، به جای مشغول شدن به این فکر ها، بشین و ببین می خوای چه کار کنی توی زندگیت، برنامه ات برای آینده چیه. یه کاری رو شروع کن و بچسب بهش. یادت باشه که فکر کردن به چیزهایی که نمی تونی تغییرشون بدی، فقط یه نتیجه داره و اون هم آزار دادن خودته. دست از این حالت انفعالی و بی حالی بردار:
    خیلی تنبل شدم، احساس میکنم اصلا مفید نیستم، احساس میکنم هیچم، ...
    مشکل تو زیبا نبودن نیست، بی ارادگی و خودت رو قربانی شرایط فرض کردنه. این لوس بازی ها رو بریز دور و یه تکونی به خودت بده.

  13. 2 کاربر از پست مفید omidvar تشکرکرده اند .

    omidvar (شنبه 21 اسفند 89)

  14. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-25
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    1,796
    سطح
    24
    Points: 1,796, Level: 24
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 62 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....



    مشکل تو زیبا نبودن نیست، بی ارادگی و خودت رو قربانی شرایط فرض کردنه.

    [/quote]



  15. 2 کاربر از پست مفید گل گلدون تشکرکرده اند .

    گل گلدون (شنبه 21 اسفند 89)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    یه دوستی داشتم همیشه میگفت اونایی که خوشگلن نباید به خودشون بنازن .چون خودشون که خودشونو نیافریدن .دنیارو ببین همه جور دزدی دیده بودیم از دزدی به روش از دیوار بالا رفتن تا دزدی ادبی!اما اینکه روز روشن تو ملاء عام آفریده یکی رو به نام خودمون بزنیم محشره.
    تازه خانومی زیبایی صورت با یه سانحه مثل آتش سوزی یا تصادف یا اسید به راحتی از بین میره اما سیرت آدما مهمه خانومی که هیچوقت زیباییش از بین نمیره.
    در مورد کارایی که دوست داشتی و حالا نمیشه انجام داد خوب توی سطح پایین تری که وسع مالیت اجازه میده انجام بده
    مثلا موسیقی=قدرت خرید پیانو نداری.کلاس دف برو
    ورزش= پول کلاسهای اسب سواری و نداری.شنا برو.و..........
    آخه من هم اینطوریم اسب سواری دوست دارم ولی پول ندارم برم کلاس گرونه
    موسیقی پیانو ندارم بخرم.پول ندارم برم کلاس=ازین دایره ها میزنم

  17. کاربر روبرو از پست مفید پرناز تشکرکرده است .

    پرناز (شنبه 21 اسفند 89)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 تیر 90 [ 01:27]
    تاریخ عضویت
    1389-12-18
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,707
    سطح
    24
    Points: 1,707, Level: 24
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    72

    تشکرشده 74 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوس ندارم حسودی کنم اما چرا روزگار .....

    راستش من وقت نداشتم کل تاپیک رو بخونم ول فقط 1 چیز دارم برای گفتن:
    شما فقط قدر سلامتی خودت رو بدون ....به خدا ما تو فامیل دختر خانم بسیار بسیار زیبایی داریم که متاسفانه دچار مشکل مغذی شده...دیگه زیبای به چه دردش میخوره ؟....باید من رو ببخشی که این مثال رو زدم .امیدوارم همیشه از نعمت سلامتی بهرمند باشی ولی مطمئن باش زیباترین زیبای بدن ،سلامتی اونه که خدا اون رو به من و شما هدیه کرده و ما ناشکریم.

  19. کاربر روبرو از پست مفید bidard تشکرکرده است .

    bidard (شنبه 21 اسفند 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 9 سوالي که ذهن تازه عروس و دامادها را درگير مي کند
    توسط khaleghezey در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 11:03
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 خرداد 94, 22:43
  3. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  4. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  5. شروط ضمن عقد یا کابوس این روزهای من!
    توسط shooji در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اردیبهشت 91, 03:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.