چند هفته دیگه عروسیمه ووقتی خوب فکر میکنم میبینم نه تنها علاقه ای بهش ندارم بلکه حتا دوباره دیدنش زجراوره برام.چیکارکنم؟
تشکرشده 23 در 11 پست
چند هفته دیگه عروسیمه ووقتی خوب فکر میکنم میبینم نه تنها علاقه ای بهش ندارم بلکه حتا دوباره دیدنش زجراوره برام.چیکارکنم؟
n.erfani67 (یکشنبه 15 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)