من عاشق شوهرم بودم اونم همینطور با هم دوست بودیم و بعدش که نامزد کردم به خاطر خسیسی خودشو خانوادش از هم فاصله میگیریم اون فکر میکنه من خیلی ولخرجم درصورتی که اون خیلی خسیسه خیلی ناراحتم تا حالا برام کادو نخریده مگر اینکه من گریه کردمو............... خلاصه هر کاری و هر خریدی رو با عذاب انجام میدم حتی زبونی بهش گفتم برام کادو سور پرایزی بگیر حتی اگه کوچیکم باشه برام ارزش داره ولی نمیدونم چرااااااااا من 20سالمه و7ماهه عروسی کردم ولی تو این 7ماه اندازه 700سال عذاب دیدم

یکی منو کمک کنه من باید چطور با شوهرم رفتار کنم

من باید چیکار کنم دیگه نمیخام گریه کنم تا بر ام چیزی بخره

من تو مهمونی دادنا تو خرید کردنا خرید خونه تو هرچیزی باهاش مشکل دارم دوس دارم یه زندگی اروم داشته باشم

چرا کسی چیزی نمیگه

من دوست دارم یه زندگی داشته باشم که توش ارامش باشه من ارامشو تو پول نمیبینم ولی اگه شوهرم بخاد خسیس بازی در بیاره در واقع با حرف زدن دوسم داره نه تو عمل باید دل خرج کردن داشته باشه