به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 دی 90 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,539
    سطح
    30
    Points: 2,539, Level: 30
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    152

    تشکرشده 150 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    میخوام خودکشی کنم

    سلام
    بخاطرناتوان بودن درحل مشکلات روحی روانیم میخوام خودکشی کنم
    به توصیه دوستان همدردی رفتم مشاوره بعداز4 جلسه مشاوره منوارجاع دادبه روانپزشک
    روانپزشکم یه قرصی بهم تجویزکردکه هیچ جوابی نگرفتم
    بعدباهزارزحمت ومنتی که منشیش به گردن ماگذاشت بدون نوبت مارو فرستادندپیش مشاور ولی بازنتونست راهنماییم کنه همش موقع حرف زدنه من چرتش میگرفت یا به موبایلش جواب میداد تمرکزموازم میگرفت واخرسرهم هیچ راهنمایی ارزنده یا تکنیکی که بتونم تومراحل زندگی بکارگیرم نتونست یادم بده
    فقط توعرض این 4 جلسه بهم گفتش به گذشتت فکرنکن به اینده هم 5%فکرکن درحال زندگی کن!!!!!!
    من یه پسری واقعی هستم خودساخته ازنظرمالی خیلی پیشرفت کردم میخواستم ازنظرروانی واجتماعی هم پیشرفت کنم نه پس رفت
    نتونستم به اون جایگاهی که میخوام برسم بدون مادر وخونواده ای که هیچ چیزی بهم یادندادندفقطو فقط سرزنش وتحقیریاعصبانیاتشونونگران یهاشونوسرمن خالی میکردند
    یک زمانی هم تمام درامدم روپدرم ازم میگرفت ومیگفتم عیب نداره یاعلی ازنوشروع میکنم ابرومم همه جا میبردوهمه هم به چشم یه پسر بد/منفی بهم نگا میکردنددرحالی که من بخاطرحس ششم قوی که داشتم میتونستم افکار/رفتارای مردموکه نسبت بهم داشتند خوب تشخصیص بدم حرفای مردمو اعم ازفامیل اشناپیش خودم تجزیه تحلیل میکردم و ناراحت میشدم بابای نامردم من خیلی داغون بزرگ گرد
    نمیتونستم بگم ای مردم من اونی نیستم که بابای بیرحمم ازخدابی خبرم داره به همه معرفی میکنه من این نیستم که دارم معرفی میشم من خونوادمودوس دارم زندگیودوس دارم مثل بقیه بچه هادوس دارم تودرسم موفق ونمونه بشم من سالمم من مهربانم من دوس دارم پدرم دستشوبکشه سرم و بگه دوستت دارم (نتیجش این میشه دیگه مشاوری که منو فرستادپیش روانپزشک یه نامه ای هم دادبدستم توش نوشته بود این مراجعه کننده به دلیل پدرسالاری وازدواج ناموفق/ افسردگیه شدید اضطراب/ترس ازتشکیل مجدد زندگی/عدم اعتمادبنفس)تااونجایی که خوبو بدو ازهم تشخصیص دادم مواظب اعمالم ورفتارم بودم ولی دیگه نمیتونم خسته شدم ازهمه چیزبدم میاد....به یه جاهایی رسیدم دارم نقشه میکشم چجوری خودموبکشم تاالان که صبرکردم فقطوفقط بخاطرخواهره گلمه که الهی پیش مرگش بشم ولی دیگه نمیخوام پیش ازاین زجربکشم کم خواب شدم همش تواضطرابم ناامیدم دارم اب میشم

  2. 5 کاربر از پست مفید خودساخته تشکرکرده اند .

    خودساخته (شنبه 23 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.